Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Zgłoś szkolenie za darmo!
Status Data rozpoczęcia Nazwa Miejsce
2012-09-17
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 21-22.10.2013 HILLWAY 200 zł rabatu!
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 21-22.10.2013 HILLWAY 200 zł rabatu! Śląskie
Wisła
2012-09-17
Profesjonalna Obsługa Klienta w kontakcie telefonicznym 24-25.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY
Profesjonalna Obsługa Klienta w kontakcie telefonicznym 24-25.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 28-29.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 28-29.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
200 zł rabatu! Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami 04-05.11 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY
200 zł rabatu! Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami 04-05.11 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Profesjonalna Obsługa Klienta z elementami zarządzania emocjami i stresem – szkolenie dla pracowników infolinii alarmowych - Dyspozytorów Pogotowia Ratunkowego, Gazowego, Energetycznego itd.
Profesjonalna Obsługa Klienta z elementami zarządzania emocjami i stresem – szkolenie dla pracowników infolinii alarmowych - Dyspozytorów Pogotowia Ratunkowego, Gazowego, Energetycznego itd. Śląskie
Wisła
2012-09-17
Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego
Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego Śląskie
Wisła
2012-09-17
Efektywna komunikacja w budowaniu zespołu
Efektywna komunikacja w budowaniu zespołu Śląskie
Wisła
2012-09-17
Sztuka prezentacji w procesie zarządzania zmianą
Sztuka prezentacji w procesie zarządzania zmianą Śląskie
Wisła
2012-09-17
Negocjacje zakupowe
Negocjacje zakupowe Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Merchandising
Merchandising Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
TRIZ- Teoria Rozwiazywania Innowacyjnych Zadan
TRIZ- Teoria Rozwiazywania Innowacyjnych Zadan Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Efektywne metody rekrutacji pracownikow
Efektywne metody rekrutacji pracownikow Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Warsztaty szkoleniowe dla organizacji lotniczych wdrażających znowelizowaną normę AS/EN 9100:2009 Lotnictwo i kosmonautyka
Warsztaty szkoleniowe dla organizacji lotniczych wdrażających znowelizowaną normę AS/EN 9100:2009 Lotnictwo i kosmonautyka Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Pełnomocnik zintegrowanego systemu zgodnie z normami ISO 9001:2008, AS/EN 9100:2009 Lotnictwo i kosmonautyka
Pełnomocnik zintegrowanego systemu zgodnie z normami ISO 9001:2008, AS/EN 9100:2009 Lotnictwo i kosmonautyka Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
AS/EN 9100:2009 Lotnictwo i kosmonautyka SYSTEM ZARZADZANIA JAKOSCIA - WYMAGANIA
AS/EN 9100:2009 Lotnictwo i kosmonautyka SYSTEM ZARZADZANIA JAKOSCIA - WYMAGANIA Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Zarzadzanie reklamacjami
Zarzadzanie reklamacjami Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Leadership w zarzadzaniu grupa pracownikow
Leadership w zarzadzaniu grupa pracownikow Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Zarządzanie projektami
Zarządzanie projektami Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Zarzadzanie zespolami pracowniczymi
Zarzadzanie zespolami pracowniczymi Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Moderacja
Moderacja Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Komunikacja z klientem
Komunikacja z klientem Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Warsztaty doskonalace dla auditorow wewnetrznych ISO TS 16949
Warsztaty doskonalace dla auditorow wewnetrznych ISO TS 16949 Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Szkolenie  Audytor wewnetrzny Systemu Zarzadzania Jakościa ISO/TS 16949
Szkolenie  Audytor wewnetrzny Systemu Zarzadzania Jakościa ISO/TS 16949 Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Szkolenie  Auditor wewnetrzny Systemu Zarzadzania Jakościa wg normy ISO 9001
Szkolenie  Auditor wewnetrzny Systemu Zarzadzania Jakościa wg normy ISO 9001 Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Organizaja czasu pracy
Organizaja czasu pracy Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Zarządzanie przez cele w administracji
Zarządzanie przez cele w administracji Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 02-03.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 02-03.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Raportowanie i analiza danych w call center 05-06.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY
Raportowanie i analiza danych w call center 05-06.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Sprzedaż konsultacyjna (sprzedaż doradcza) 05-06.09.2013 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY
Sprzedaż konsultacyjna (sprzedaż doradcza) 05-06.09.2013 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Rekrutacja i selekcja pracowników call center / telemarketerów 19-20.09.2013 Szkolenia Otwarte Warszawa
Rekrutacja i selekcja pracowników call center / telemarketerów 19-20.09.2013 Szkolenia Otwarte Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Profesjonalna asystentka/sekretarka. Warsztat dla sektora publicznego
Profesjonalna asystentka/sekretarka. Warsztat dla sektora publicznego Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Profesjonalne prowadzenie rozmów z trudnymi klientami
Profesjonalne prowadzenie rozmów z trudnymi klientami Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
-10% rabat Motywowanie pracowników w call center (telemarketing) 18-19.06 Warszawa
-10% rabat Motywowanie pracowników w call center (telemarketing) 18-19.06 Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Skuteczna komunikacja personelu medycznego z pacjentem
Skuteczna komunikacja personelu medycznego z pacjentem Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Zarządzanie relacjami z klientem
Zarządzanie relacjami z klientem Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Asertywność w obsłudze klienta
Asertywność w obsłudze klienta Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Motywowanie pracowników w call center (telemarketing) 18-19.06 Warszawa
Motywowanie pracowników w call center (telemarketing) 18-19.06 Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji
Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Motywowanie pracowników w call center (telemarketing) 18-19.06 Warszawa
Motywowanie pracowników w call center (telemarketing) 18-19.06 Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Motywowanie pracowników w call center (telemarketing) 18-19.06 Szkolenie otwarte Warszawa. Wysoka szansa realizacji!
Motywowanie pracowników w call center (telemarketing) 18-19.06 Szkolenie otwarte Warszawa. Wysoka szansa realizacji! Śląskie
Wisła