Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 19-20.09.2013 HILLWAY 200 zł rabatu!

Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 19-20.09.2013 HILLWAY 200 zł rabatu!
Status
Miejsce Śląskie Wisła
Data rozpoczęcia 2012-09-17
Data zakończenia 2012-09-18
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/6137/strategie-obslugi-klienta-obsluga-klienta-strategiczna-przewaga-firmy-19-20092013-hillway-200-zl-rabatu
Email
Kontakt
HILLWAY Training & Consulting Sp. J.
Opis
Zobacz szczegółowy opis szkolenia, cele, korzyści i promocje:http://www.hillway.pl/strategie-obslugi-klienta-obsluga-klienta-strategiczna-przewaga-firmy-szkolenie-otwarte-dla-menadzerow/"Trzymaj się z dala od ludzi, którzy tłamszą twoje marzenia. Mali ludzie zawsze to robią. Jednak naprawdę wielcy sprawiają, że Ty także możesz stać się wielki." - Mark Twain