Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego

Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego
Status
Miejsce Śląskie Wisła
Data rozpoczęcia 2012-09-17
Data zakończenia 2012-09-18
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/3407/profesjonalna-obsluga-klienta-wewnetrznego
Email
Kontakt
HILLWAY Training & Consulting Sp. J.
Opis
Zapraszamy na stronę internetową HILLWAY – wejdź i zobacz aktualne kalendarium szkoleń otwartych www.hillway.pl >>>CELE  SZKOLENIA Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego: Doskonalenie technik kontaktu z klientem budujących pozytywny obraz pracownika i firmy i wzbudzających sympatię. Przyswojenie wiedzy o profesjonalnej obsłudze Klienta oraz metodach rozwiązywania problemów interpersonalnych. Poznanie i doskonalenie technik i stylu skutecznej i pozytywnej komunikacji z klientem – służącej dobremu zrozumieniu, pozytywnej atmosferze i radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami. Ukształtowanie postaw pro-klienckich uczestników szkolenia, asertywnej postawy wobec Klienta wewnętrznego, nabycie przez pracowników umiejętności rozpoznania i udoskonalenia rozmowy bezpośredniej i telefonicznej z trudnym rozmówcą oraz przyswojenie zasad efektywnej komunikacji – umiejętność radzenia sobie z naciskami, pretensjami i agresją ze strony rozmówcy oraz poznanie technik panowania nad stresem i form rozładowania nadmiaru napięcia. Kształtowanie i doskonalenie standardów serwisu usług profesjonalnych dla stanowiska pracy i przyjaznych dla osoby.KORZYŚCI  ZE SZKOLENIA Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego: Po ukończeniu szkolenia Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego uczestnicy będą wiedzieli jak:  Posługiwać się technikami efektywnej komunikacji w rozmowach ze współpracownikami Właściwie stosować zachowania asertywne Radzić sobie z trudnymi sytuacjami w miejscu pracy Zarządzać emocjami w kontaktach wewnętrznych i budować poczucia własnej wartości Profesjonalnie prowadzić rozmowy przez telefon Skutecznie zarządzać czasem i przestrzenią w miejscu pracyBudować profesjonalny wizerunek wśród klientów i współpracownikówW  PROGRAMIE  SZKOLENIA Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego m.in.: Rola klienta wewnętrznego i profesjonalne relacje w firmie (uświadomienie roli i znaczenia klienta wewnętrznego)Komunikacja interpersonalna w relacjach pracowniczychWywieranie dobrego wrażeniaStandardy prowadzenia wewnętrznych rozmów telefonicznych Wywieranie wpływu na postrzeganie naszego poziomu obsługi przez klientów wewnętrznychZbieranie i skuteczne wykorzystywanie właściwych informacjiUmiejętne kierowanie rozmową z klientem wewnętrznymProfesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego i zdobywanie zaufania klienta wewnętrznegoRozwijanie postawy empatiiTypologia postaw (racjonalny i emocjonalny) i wykorzystanie technik dopasowania do poszczególnych typów klientów wewnętrznychRozpoznawanie i zaspokajanie potrzeb klientów wewnętrznych jako sposób na budowanie pozytywnych relacjiCo motywuje mnie i co motywuje moich współpracowników do wykonywania pracyRozpoznanie hierarchii wartości klienta wewnętrznego – co dla klienta jest naprawdę ważne?Właściwy przepływ informacji w organizacjiZasady asertywnego budowania relacji biznesowych i radzenie sobie ze stresemZaznaczanie nieprzekraczalnych granicRodzaje trudnych sytuacji w pracy z klientem wewnętrznymAnaliza konfliktu i poszukiwanie rozwiązania na poziomie wartości (przyczyny powstawania)Konstruktywne rozwiązywanie konfliktów