Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

O firmie

OFERTA

  • Przeprowadzanie audytów marketingowych
  • Reklama – badanie rynku i opinii publicznej
  • Profesjonalny druk – gazety, ulotki, foldery, książki, wydruki wielkoformatowe, druki akcydensowe
  • Projektowanie graficzne materiałów reklamowych



Każdy produkt potrzebuje reklamy jak żarówka prądu.

W czasach coraz większej konkurencji na rynku handlu czy usług, reklama staje się niezbędna. Chcąc się wyróżnić na tle konkurencji, lub choćby poinformować klienta o tym, że mamy  dla niego interesujący produkt lub ofertę, musimy dotrzeć do niego z odpowiednią informacją. Im większa skala reklamy, tym większa ilość potencjalnych klientów zainteresowanych zakupem.

Bez odpowiedniej reklamy, nawet najlepszy produkt, usługa, czy promocyjna oferta, nie spotka się z zainteresowaniem klientów, ponieważ rynek nie dowie się o tych atrakcjach, jeśli odpowiednia kampania reklamowa nie będzie wspierała takich działań. Skuteczna reklama to taka, która dociera do klienta, ale nie jest nudna. Jednocześnie walory artystyczne reklamy nie mogą przyćmiewać samego produktu. Odpowiednie wyważenie tych elementów wymaga wiedzy i doświadczenia. Naszym zdaniem reklama nie jest rzemiosłem ale sztuką.


REKLAMA 3D – MAKIETY REALISTYCZNE

Zalety:

► Czytelny przekaz, zrozumiały dla każdego odbiorcy, bez względu na wiek i język.

► Największa szybkość przekazu, nawet klient skupiony na czymś innym, będzie w stanie odebrać    przekaz.

► Użycie realistycznych kolorów i kształtu przy dużych gabarytach, sprawia że klient dostrzegając    reklamę, od razu powiązuje ją z określonym produktem czy usługą. A przekaz zawsze pozostaje świeży i nie wymaga dodatkowych działań w celu zachowania jakości.

Przestrzenne, realistyczne makiety, które prezentują Państwa produkt z najlepszej strony to gwarancja dotarcia do świadomości klienta.

W czasach kiedy klient jest zalewany ogromną ilością informacji i reklam, poprzez media, broszury, gazety, wywarcie wrażenia i skuteczna prezentacja oferty powiązana z decyzją zakupową staje się coraz trudniejsza. Obserwując strategię marketingową największych firmy i koncernów dostrzegamy, że wyraźny sygnał wysyłany do klienta w postaci przestrzennych wizualizacji produktów, przez swoją czytelność i łatwość w interpretacji, przekłada się na zyski. Dlaczego tylko największe koncerny mają korzystać z niesamowitej skuteczności reklamy 3D?

Czasy elektronicznych mediów, wykorzystanie multimediów w celu dotarcia do konsumenta,  zmuszają do sięgania, po coraz nowsze formy przekazu. W tej pogoni za nowościami XXI w. nie należy zapominać o naturze która cechuje każdego człowieka. Każdy klient chce widzieć i dotknąć produkt zanim go kupi. Coraz częściej pomiędzy decydujemy się więc na zakupy impulsowe, w których to czas od dotarcia do jego świadomości przekazu reklamowego jest równoznaczny z jego zakupem.

Ale taki impulsowy charakter reklamy musi iść w parze z zadziałaniem na wyobraźnię, utkwić w pamięci trwałej która na lata zakoduje przekaz i powiąże go z Państwa firmą.


REKLAMA BILLBOARDOWA

Reklama billboardowa swoją skuteczność zawdzięcza dużej powierzchni emisji treści reklamowej, wykorzystującej lokalizacje w centrach miast, przy głównych drogach czy rondach, co zapewnia bardzo dużą skuteczność przeprowadzanych kampanii reklamowych.

Główne cechy to niski koszt, duży zasięg i widoczność reklamy. Dzięki tym cechom, billboardy stają się najtańszym i bardzo skutecznym narzędziem do budowy silnej i rozpoznawalnej marki. Mogą też być skutecznym medium prezentującym nowy produkt, zwiększając zakupy impulsowe. Lokalny zasięg gwarantuje dotarcie z ofertą do największej ilości potencjalnych klientów.

Różne ośrodki badania opinii publicznej jednoznacznie potwierdzają, że jednym z najlepiej odbieranych, a zarazem efektywnych środków przekazu jest reklama zewnętrzna. Częstotliwość kontaktów z reklamą jest bardzo duża, dzięki czemu skutecznie kreuje ona znajomość marki, produktów czy wprowadza nowe elementy do oferty. Na podstawie niezależnych badań oglądalność pojedynczej tablicy reklamowej może wahać się – w zależności od dnia tygodnia oraz lokalizacji – w przedziale 3000-7000 osób dziennie.

Stare przysłowie mówi: „jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów”.

Przykładowe realizacje: