Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Sprzedaż i obsluga klienta w sklepie

Sprzedaż i obsluga klienta w sklepie
Status
Miejsce Małopolskie Kraków
Data rozpoczęcia 2013-10-28
Data zakończenia 2013-10-29
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/2171/sprzedaz-i-obsluga-klienta-w-sklepie
Email
Kontakt
Biznes Edukator Sp. z o. o.
Opis
Cel szkolenia: zwiększenie osobistej skuteczności sprzedaży, udoskonalenie umiejętności prowadzenia rozmowy z klientami o różnych osobowościach, poznanie skutecznych metod na budowanie zainteresowania klienta, prezentowania produktu, poprawienie skuteczności przekonywania klienta i rozwiewania jego wątpliwości,udoskonalenie umiejętności budowania wizerunku profesjonalnej marki zdobycie nowych informacji o mentalności przeciętnego, polskiego klienta. Program: MODUŁ I - PROFESJONALIZM W SPRZEDAŻY W HANDLU DETALICZNYM Profesjonalna postawa wobec klienta – sprzedawca jako doradca Stereotyp Polaka – budowanie własnej skuteczności Budowanie wizerunku specjalisty Nastawienie osoby obsługującej a efektywność w sprzedaży Rola zawodowa – sztuka bycia profesjonalnym doradcą klienta Standard sprzedaży w sklepie Budowanie autorytetu - budowanie wizerunku profesjonalnego doradcy i firmy Konsekwencja zachowań MODUŁ II - BUDOWANIE WŁAŚCIWEGO WIZERUNKU DORADCY W SKLEPIE  Autoprezentacja w kontakcie z klientem Pierwsze i ostatnie wrażenie – klamra rozmowy Niuanse komunikacji niewerbalnej: kontakt wzrokowy, postawa, gestykulacja, dystans interpersonalny, mimika, naturalność uśmiechu Technika "wysyłania" klientowi korzystnego komunikatu niewerbalnego Zachowania wzbudzające zaufanie oraz zachowania odbierane negatywnie Głos jako narzędzie wpływu Wywieranie wpływu głosem i kształtowanie pożądanego odbioru Wpływ emocji głosu na odbiór treści słów Ton głosu jako sygnał nastawienia do klienta   MODUŁ III - NAWIĄZANIE KONTAKU I PRZEBIEG ROZMOWY SPRZEDAŻOWEJ Metody nawiązywania kontaktu z klientami chodzącymi po sklepie – jak okazać zainteresowanie bez natręctwa  Pozyskanie uwagi klienta Specyfika definiowania potrzeb i oczekiwań klienta w sprzedaży detalicznej Przedstawianie propozycji i pomoc w dokonaniu wyboru Kończenie rozmowy z klientem i zamykanie sprzedaży MODUŁ IV - ROZMOWA SPRZEDAŻOWA  W SKLEPIE Sztuka zadawania pytań jako główne narzędzie dobrego sprzedawcy Rodzaje pytań możliwych do zastosowania w procesie sprzedaży Korzyści z zadawania pytań (dla handlowca i klienta) Aktywne słuchanie klienta Parafraza jako metoda eliminacji niedomówień i właściwego rozumienia Precyzowanie informacji Weryfikowanie informacji już posiadanych Podsumowanie rozmowy Proponowanie produktów, prezentacja oferty Wzbudzanie zainteresowania Metody aktywnego kierowania uwagą klienta i celowe nadawanie znaczenia Produkt – cecha a korzyść Język korzyści, a język problemów Zmiana języka egocentrycznego na język korzyści klientaTechniki zamiany minusów na plusy Język wizji i kreowania potrzeb Eliminowanie słów osłabiających wypowiedźBudowanie właściwego wizerunku poprzez celowy dobór słów Usuwanie obiekcji i finalizacja rozmów  Techniki radzenia sobie z obiekcjami, m.in. MMO, technika Zdziwienia, Metoda szklanki Style kończenia rozmów Pułapki i szanse   MODUŁ V - IDENTYFIKACJA: TYPY OSOBOWOŚCI KLIENTA Identyfikacja typu osobowości na bazie takich informacji jak: Ton, siła głosu, tempo i dynamika wypowiedzi Sposób wypowiadania się – używane słowa i zwroty, argumentacja Wartości, obawy, lęki, potrzeby, motywatory i kryteria decyzyjne Wygląd, wizerunekKomunikacja niewerbalna Autorytet i relacjaStopień okazywania emocji Preferencje w sposobie nawiązywania i budowania relacji: nastawienie na konkret / ogół; szukanie rady a samodzielność decydowania;  Budowanie zaufania z osobami o różnych typach osobowościManipulacje klientów (świadome i nieświadome) Dobór optymalnego sposobu wypowiedzi   Miejsce szkolenia: Informacja o dokładnym miejscu, w którym odbędzie się szkolenie, zostanie Państwu przekazana najpóźniej na tydzień przed terminem szkolenia.   Zapisy:W celu zapisania się na szkolenie prosimy o wypełnienie i odesłanie faxem lub mailem formularza zgłoszenia (.pdf), który znajduje się na naszej stronie internetowej http://www.biznesedukator.pl/szkolenia-otwarte/szkolenie_ze_sprzedazy_i_obslugi_klienta/233.html (przycisk "Zamów")  Kontakt: W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkolenia, prosimy o kontakt: mailowy: szkolenia@biznesedukator.pl lub telefoniczny: (22) 649 15 83   Zapraszamy także do zapoznania się z całą naszą ofertą na stronie: www.biznesedukator.pl