| Kategoria | Programy lojalnościowe |
|---|---|
| Cena | - |
| Klient | BabyOno |
| Min. zamówienie | - |
| Czas realizacji | 4 m-ce |
O kliencie
Babyono jest jednym z największych polskich producentów akcesoriów dla dzieci i kobiet w ciąży.Wyzwanie
Badania i praktyka dowodzą, że rekomendacje, porównywarki cen i opinie o produktach innych klientów to jeden z kluczowych elementów w procesie podejmowania decyzji o zakupie produktu lub usługi. Uruchomiony sklep internetowy dla marki BabyOno zawierał zbyt mało opinii matek, czego efektem było dużo porzuconych koszyków i mała dynamika rozwoju.
Cel
Pozyskanie bezpośrednio od matek, wartościowych i szczegółowych opinii na temat wybranych produktów BabyOno.
Rozwiązanie
Przygotowaliśmy system „Ambasadorka marki BabyOno” zachęcający matki do dzielenia się opinią o produktach w zamian za możliwość testowania produktów BabyOno. Sercem rozwiązania było oprogramowanie wspomagające zarządzanie testowanymi produktami, pozyskiwanie i zarządzanie opiniami, jak też bieżącą komunikacją z ambasadorkami. Automatyzacja objęła wiele procesów od wyboru spośród 40 000 pozyskanych matek tych najbardziej odpowiednich do testów nowego produktu, po publikację opinii w karcie produktu.