Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ambasadorka marki BabyOno

Pozostałe realizacje wykonawcy
KategoriaProgramy lojalnościowe
Cena -
KlientBabyOno
Min. zamówienie -
Czas realizacji4 m-ce


O kliencie

Babyono jest jednym z największych polskich producentów akcesoriów dla dzieci i kobiet w ciąży.

Wyzwanie 

Badania i praktyka dowodzą, że rekomendacje, porównywarki cen i opinie o produktach innych klientów to jeden z kluczowych elementów w procesie podejmowania decyzji o zakupie produktu lub usługi. Uruchomiony sklep internetowy dla marki BabyOno zawierał zbyt mało opinii matek, czego efektem było dużo porzuconych koszyków i mała dynamika rozwoju.

Cel 

Pozyskanie bezpośrednio od matek, wartościowych i szczegółowych opinii na temat wybranych produktów BabyOno. 

Rozwiązanie 

Przygotowaliśmy system „Ambasadorka marki BabyOno” zachęcający matki do dzielenia się opinią o produktach w zamian za możliwość testowania produktów BabyOno. Sercem rozwiązania było oprogramowanie wspomagające zarządzanie testowanymi produktami, pozyskiwanie i zarządzanie opiniami, jak też bieżącą komunikacją z ambasadorkami. Automatyzacja objęła wiele procesów od wyboru spośród 40 000 pozyskanych matek tych najbardziej odpowiednich do testów nowego produktu, po publikację opinii w karcie produktu.