Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Zwycięskie prezentacje

Zwycięskie prezentacje
Status
Miejsce Polska Warszawa
Data rozpoczęcia 2011-07-14
Data zakończenia 2011-07-15
www http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/304-prezentacje.html
Email biuro2@pracowniakompetencji.pl
Kontakt
Trener RAFAŁ KORSAK * Trener, doradca, menadżer. Z zamiłowania żeglarz, narciarz, fotograf, miłośnik przyrody i podróży. * Pracę w reklamie i sprzedaży rozpoczął 20 lat temu współtworząc Radio Zet. Przez ponad 5 lat pracował w Biurze reklamy Radia Zet. * Po odejściu z radia piastował stanowisko szefa marketingu na Europę Centralną Telewizji FilmNet, następnie szefa reklamy Era GSM. Pod koniec 1997 roku założył dom mediowy Impact Media i przez 3 lata był jego dyrektorem * Autor pierwszego w Polsce praktycznego podręcznika planowania mediów p.t. "Planowanie mediów w kampaniach reklamowych", wydanego w styczniu 2001 nakładem PWE * Współautor książki "Marketing Profesjonalny", wydanej nakładem Market Film w roku 1999 * Współautor książki "Wiedza o reklamie" wydanej przez PWN w 2009 roku * Autor wielu publikacji w prasie branżowej * Obecnie jest trenerem-konsultantem, specjalizującym się w rynku mediów, planowaniu kampanii reklamowych w mediach, zarządzaniu reklamą oraz sprzedaży, technikach negocjacji i prezentacji. * Szef firmy szkoleniowo - doradczej Academia * Jest również wykładowcą strategii reklamowych i planowania mediów na Studiach Podyplomowych Wydziału Psychologii UW oraz na uczelni Collegium Civitas i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej a także w Wyższej Szkole Promocji
Opis
Cele Szkolenia * Pozyskanie przez uczestników wiedzy i umiejętności z zakresu przygotowania i prowadzenia prezentacji * Nabycie umiejętności obrony prezentacji, formułowania i przedstawiania argumentów, prowadzenia polemiki z Klientem/Słuchaczem Program szkolenia Etap 1 - wykład z techniki prezentacji W czasie wykładu słuchacze dowiadują się jak powinna być przygotowana profesjonalna prezentacja, zarówno pod względem merytorycznym jak i graficznym. Dowiadują się również jak należy prowadzić prezentacje w sposób atrakcyjny i przekonujący. Część ta trwa ok. 3-4 godzin. * Konstrukcja prezentacji * Szata graficzna prezentacji * Najczęstsze błędy w konstrukcji i wyglądzie prezentacji * Przygotowanie sali do prezentacji * Krzywa uwagi odbiorcy * Metody "kupienia" audytorium * Rozbudzacze uwagi * Sposób mówienia * Jak przekazywać najważniejsze treści * Język ciała prezentera * Korzystanie z różnych narzędzi prezentacyjnych * Podsumowanie prezentacji * Obrona prezentacji * Najczęstsze błędy w prowadzeniu prezentacji Etap 2 - warsztaty z prezentacji W trakcie warsztatów uczestnicy prezentują przygotowane przez siebie prezentacje z ofertami dla konkretnych Klientów. Tematy prezentacji uzgadnianie są wcześniej z trenerem. Każda prezentacja trwa 20-30 minut, następnie wszyscy słuchacze, udając przedstawicieli Klienta zadają trudne pytania i zgłaszają wątpliwości (Q&A). Zadaniem prezentera będzie obronić swoją prezentację i zawarte w niej argumenty. Dyskusja trwa do 20 minut. Następnie przez maksimum 20 minut, omawiane są mocne i słabe strony prezentacji. Wszystkie wystąpienia nagrywane są na wideo, do dalszej analizy indywidualnej. Efektem treningu, poza poznaniem własnych mocnych i słabych stron przez każdego uczestnika jest stworzenie listy zasad przygotowywania i prowadzenia dobrej prezentacji.