Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Zarzadzanie zmianą w organizacji

Zarzadzanie zmianą w organizacji
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2011-11-07
Data zakończenia 2011-11-08
www http://www.wikconsulting.pl
Email szkolenia@wikconsulting.pl
Kontakt
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia tel. 509 66 77 98
Opis
Czas trwania: 2 dni Cele szkolenia: • zrozumienie procesu, efektów, warunków sukcesu procesu zmian w organizacji • przedstawienie typowych pułapek w sytuacji zmian oraz wiedzy na temat ich unikania • pokazanie narzędzi do planowania zmiany, budowania zespołów, wybierania i kształcenia członków zespołów kierujących zmianami, skutecznej komunikacji zmian Adresaci: • kadra kierownicza, menedżerowie, którzy w swojej pracy spotykają się z potrzebą wdrażania nowych rozwiązań, pracują w firmach dynamicznie przeobrażających się czy podlegających restrukturyzacjom. • osoby, które przygotowują i odpowiadają za zmiany w firmie Metody szkolenia: • ćwiczenia grupowe i indywidualne • testy i kwestionariusze • studia przypadków • gry symulacyjne • dyskusje • wykłady połączone z prezentacjami multimedialnymi Korzyści dla uczestników: • poznanie metodologii zarządzania zmianą • zdobycie wiedzy na temat planowania zmiany • nauczenie się zarządzania ryzykiem podczas wdrażania zmiany • uzyskanie wiedzy na temat psychologicznego aspektu zmiany • nauczenie się rozpoznawania i radzenia sobie z oporem przed zmianami • poznanie technik wywierania wpływu i ich etycznego zastosować w zarządzaniu zmianą PROGRAM: 1. Diagnozowanie potencjału organizacyjnego przedsiębiorstwa • model oceniania potrzeby wprowadzenia zmiany w przedsiębiorstwie • kierunki, istota i cechy restrukturyzacji organizacji • organizacja jako układ otwarty przystosowujący się do otoczenia 2. Zmiana organizacyjna • motywy, cele, rodzaje i istota zmian w przedsiębiorstwie • cykl procesu zmian • sprawność instytucji w okresie zmian i jej determinanty • benchmarking jako forma doskonalenia organizacji 3. Kierowanie zachowaniami i postawami ludzi wobec zmian organizacyjnych w przedsiębiorstwie • sporządzenie diagnozy aktualnej sytuacji, poznanie przyczyn oporów wobec zmian • identyfikowanie oraz śledzenie oporów i blokad wobec zmian • taktyka radzenia sobie z oporami wobec zmian • emocjonalne i psychologiczne aspekty zmian 4. Przewodzenie zmianom w organizacji • kształtowanie współuczestnictwa w procesie zmian • znaczenie sposobu sprawowania władzy w okresie zmian • znaczenie intensywnego komunikowania się w okresie zmian w organizacji – rola lidera • agenci zmian w procesie zmiany 5. Metodyka 8 kroków zarządzania zmianami • Fazy zarządzania zmianą • Działania i oczekiwane rezultaty działań • Kontrola skuteczności podejmowanych działań • Narzędzia planowania i kontrolowania zmian CENA: 1490 PLN + 23% VAT