Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Zarzadzanie zespolami pracowniczymi

Zarzadzanie zespolami pracowniczymi
Status
Miejsce Wielkopolskie Poznań
Data rozpoczęcia 2012-09-18
Data zakończenia 2012-09-19
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/385/zarzadzanie-zespolami-pracowniczymi
Email
Kontakt
SGP Training and Consulting przy SGP Sp. z o.o.
Opis
Blok I: Wstep teoretyczny -Kierowanie zespolem  rola i definicje. -Walidacja zarzadzania zespolem: kto i kiedy jest dobrym liderem? -Dlaczego warto efektywnie zarzadzac ludzmi? -Teorie zarzadzania w praktyce dzialania firmy. Blok II: Psychologia w zarzadzaniu zespolem -Zespol jako grupa  psychologia dzialania grup, pracy w grupie i myślenia grupowego. -Kiedy kij, a kiedy marchewka? Podstawy psychologii motywacji dla managerow. -Psychologia wplywu spolecznego a przekonywanie pracownikow, by robili, co chcemy. -Psychologia osobowości: typy charakterologiczne pracownikow i wzmocnienia, ktore na nich dzialaja. -Psychologia przywodztwa: efektywne dzielenie zadan w projekcie miedzy czlonkow zespolu. Blok III: Trudna sztuka przewodzenia -Lider  najwazniejszy element zespolu. Jaki powinien byc, co powinien robic i jak daleko moze sie posunac? -Autorytet jako nieodlaczny element skutecznego przywodztwa. Metody zdobywania autorytetu. -Style zarzadzania  klasyfikacja. Moj styl zarzadzania. -Styl zarzadzania a poziom dojrzalości zespolu. -Rozwiazywanie przez lidera konfliktow w zespole. Blok IV: Delegowanie zadan w zespole -Co to jest delegowanie zadan? Strefy delegowania zadan. -Planowanie i kontraktowanie z podwladnymi realizacji zadan w odniesieniu do konkretnego projektu. -Osiem krokow w delegowaniu zadan i kompetencji. -Osiem krokow w przekazywaniu informacji zwrotnej. -Kluczowe bledy przy delegowaniu zadan. -Bariery komunikacyjne na linii pracownik-przelozony  jak sobie z nimi radzic. Blok V: Motywowanie podwladnego do dzialania w praktyce -Motywacja jako czynnik roznicujacy pracownikow: skad entuzjazm i zaangazowanie u jednych, a biernośc u innych? -Charyzma u managera  dlaczego niektorzy potrafia wzbudzac entuzjazm, a inni nie? -Rodzaje motywacji: -Pieniadze jako glowny (ale nie jedyny) czynnik motywujacy we wspolczesnym świecie. -Motywowanie pozafinansowe. Dlaczego moga byc silniejsze niz pieniadz? -Zachecac czy straszyc? Dylematy wspolczesnego szefa. Efekty strachu i rywalizacji w zarzadzaniu podwladnymi. -Zrozumienie ludzkiej natury i potrzeb jako podstawa skutecznej motywacji. -Sila roznych typow potrzeb i neutralizacja wystepujacych pomiedzy nimi napiec -Wplyw roznych czynnikow na poziom zaangazowania pracownikow w krotkim i dlugim okresie. -Budowanie świadomości i odpowiedzialności podwladnych. Przejrzystośc decyzji o karach i nagrodach  jak zachowac twarz sprawiedliwego. -Przekazywanie informacji o ocenie - informacja zwrotna. -Asertywnośc w zarzadzaniu i jej granice. -Zalezności miedzy motywacja i doświadczeniami pracownikow. -Spadek motywacji podwladnych w miare realizacji trudnego projektu  jak sobie z nim radzic. -Rozmowa oceniajaca jako element kierowania zespolem. -Rozmowa ze zdemotywowanym podwladnym. Blok VI: Kontrola, monitoring i ocena pracy pracownikow, zespolu i lidera. -Skutecznośc i rentownośc jako wykladniki sukcesu projektu  i naszego zarzadzania zespolem. -Rola kontroli w kierowaniu zespolem. -Jak kontrolowac? Monitoring dzialan. -Co robic z wynikami kontroli. Techniki komunikowania informacji zwrotnych