Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Zarządzanie strategią reklamową

Zarządzanie strategią reklamową
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2011-10-17
Data zakończenia 2011-10-18
www http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/162-zarzdzanie-reklama-w-przedsiebiorstwie.html
Email biuro@pracowniakompetencji.pl
Kontakt
Pracownia Kompetencji ul Wiejska 12A 00-490 Warszawa e-mail: biuro@pracowniakompetencji.pl tel./fax: (22) 62 100 62
Opis
Adresat szkolenia Szkolenie adresowane jest do pracowników działów marketingu i reklamy, zajmujących się zarządzaniem reklamą. Cele Szkolenia Przedstawienie uczestnikom zasad organizacji działań reklamowych, zasad zarządzania wizerunkiem firmy, współpracy z agencją reklamową. W trakcie szkolenia uczestnicy znajdą odpowiedzi na pytania: Jak prawidłowo zarządzać budżetem reklamowym Co to jest marka i jak zarządzać wizerunkiem marki Jak stworzyć strategię reklamową Jak ocenić projekty reklam Jak zaplanować kampanię reklamową w mediach Jak współpracować z agencją reklamową i innymi dostawcami na rynku reklamowym Jak badać efektywność działań reklamowych Jak efektywnie współpracować z agencją reklamową Program szkolenia Podstawowe zasady marki Architektura marki Funkcje marki Cykl życia marki Strategie marki Elementy promotion mix Długookresowa strategia reklamowa -Pozycjonowanie marki -Brand Identity, Brand foundations -Strategia konkurencji -Strategia brandu Średniookresowa strategia reklamowa -Roczny flow chart działań reklamowych -Cele kampanii (marketingowe, reklamowe) -Analizy użytkowników, definicja grupy docelowej -Tworzenie copy strategy -Typy strategii reklamowych Etapy tworzenia reklamy Zasady tworzenia dobrej reklamy Podstawy planowania mediów -Podstawowe parametry mediowe -Proces optymalizacji budżetów reklamowych w poszczególnych mediach -Charakterystyka mediów Badania w reklamie -Badania przedkampanijne -Badania efektywności działań reklamowych Rynek dostawców usług reklamowych Zasady briefowania i współpracy z agencją reklamową Metody oceny pracy agencji reklamowej Forma szkolenia Zajęcia mają charakter wykładów, dyskusji oraz ćwiczeń. Trener Rafał Korsak - trener -Trener, doradca, menadżer z dużym doświadczeniem z zakresu sprzedaży i zarządzania. -Z zamiłowania żeglarz, narciarz, fotograf, miłośnik przyrody, podróży i dobrych win. -Absolwent Szkoły Trenerów Grupy TROP -Karierę zawodową rozpoczął 18 lat temu współtworząc Radio Zet. Przez ponad 5 lat pracował w Biurze Sprzedaży Reklamy Radia Zet. -Jako handlowiec osiągał najlepsze wyniki w BR. -Po odejściu z radia piastował stanowisko szefa marketingu na Europę Centralną Telewizji FilmNet, następnie szefa reklamy Era GSM. -Od 10 lat prowadzi szkolenia m.in. z zakresu komunikacji biznesowej, asertywności, negocjacji, zarządzania stresem i komunikacji marketingowej. Jest również konsultantem. -Autor wielu publikacji. -Jest również wykładowcą na Studiach Podyplomowych Wydziału Psychologii UW oraz na uczelni Collegium Civitas i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, a także w Wyższej Szkole Promocji. -Szef firmy szkoleniowo - doradczej Pracownia Kompetencji. Koszt szkolenia Koszt szkolenia wynosi 1 190 zł + (23%) W cenę wliczone są: Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca Bogate materiały szkoleniowe Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe) Certyfikat ukończenia szkolenia