Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Zarzadzanie reklamacjami

Zarzadzanie reklamacjami
Status
Miejsce Wielkopolskie Zakopane
Data rozpoczęcia 2012-09-17
Data zakończenia 2012-09-18
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/390/zarzadzanie-reklamacjami
Email
Kontakt
SGP Training and Consulting przy SGP Sp. z o.o.
Opis
- Rola narzedzi jakości w doskonaleniu Systemu Zarzadzania Jakościa - Metodyczne podejście do rozwiazywania problemow a podejście procesowe i cykl PDCA - Metodyka G8D jako przewodnik w procesie rozwiazywania problemow - Zalecenia normy PN-ISO 10002:2006 Zarzadzanie jakościa. Zadowolenie Klienta. Wytyczne dotyczace postepowania z reklamacjami w organizacjach. - Dokumentowanie procesu analizy reklamacji zgodnie ze standardem motoryzacyjnym G8D - Proces G8D - Powolanie zespolu interdyscyplinarnego - Definiowanie problemu - Tymczasowe dzialania korygujace - Poszukiwanie zrodel problemow - 5WHY, - burza mozgow, - diagram Iskikawy - Analiza danych statystycznych - Opracowywanie trwalych dzialan korygujacych - definiowanie priorytetow - narzedzia ulatwiajace dyskusje w zespole - Wdrozenie i walidacja trwalych dzialan korygujacych - Zapobieganie ponownemu pojawieniu sie problemu - Proces postepowania z reklamacjami - Reklamacja inwestycja oraz zrodlem informacji o firmie, jej produktach i uslugach - Budowanie organizacji uczacej sie