Ogłoszenia targów i szkoleń
Zarządzanie projektami – gra symulacyjna PRINCEOPOLY - ZP-GRAP2/POMIT (EFS).

| Status | |
|---|---|
| Miejsce | Lubelskie Lublin | 
| Data rozpoczęcia | 2012-11-08 | 
| Data zakończenia | 2012-11-09 | 
| www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/5529/zarzadzanie-projektami--gra-symulacyjna-princeopoly-zp-grap2pomit-efs | 
Kontakt
Altkom Akademia
            Opis
Projekt pomorski - Wysoka jakość kompetencji pomorskich pracowników z firm ICT. 4. Szkolenia z zakresu zarządzania projektami informatycznymi. ZP-GRAP2/POMIT Zarządzanie projektami – gra symulacyjna PRINCEOPOLY. 
Altkom Akademia zaprasza do udziału w projekcie \"Wysoka jakość kompetencji pomorskich pracowników z firm ICT\".Celem
 projektu "Wysoka jakość kompetencji pomorskich pracowników z firm ICT" 
jest wzmocnienie rozwoju 15 firm Pomorskiego Klastra ICT poprzez wzrost 
kompetencji 288 pracowników należących do kadry informatycznej, w tym 
min. 30% kobiet oraz co najmniej 144 osób z wykształceniem nie wyższym 
niż średnie. W ramach projektu zostanie przeprowadzona diagnoza 
dojrzałości projektowej dla 4 przedsiębiorstw. Okres realizacji projektu: 01.11.2011 – 31.10.2013l. Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej projektu.  lub kontaktując się z naszymi Konsultantami:  Aleksandra Seroczyńska (+48 22) 460 52 29 e-mail: aleksandra.seroczynska@altkom.pl  Mariusz Gadomski (+48 22) 460 99 43 e-mail: mariusz.gadomski@altkom.plProgram szkolenia:
W trakcie gry uczestnicy doświadczą:  zarządzania na różnych szczeblach (możliwość zamiany rolami; przyjęcia innej funkcji niż pełnionej  w rzeczywistości) • trudności komunikacyjnych typowych dla wielopoziomowej struktury zarządzania • roli współpracy (szczególnie w obszarze wymiany i skoordynowanego przepływu informacji) dla osiągania zakładanych celów • roli przywództwa (na każdym poziomie) • współzależności między wszystkimi poziomami zarządzania.
 Gra symulacyjna to swoisty mikrokosmos funkcjonujący jak prawdziwa 
organizacja, pozwalający wyraźniej i w znacznie krótszym czasie zobaczyć
 konsekwencje decyzji uczestników. W świecie gry, gracze zachowują się 
realistycznie: testują możliwe rozwiązania, widzą ich skutki, popełniają
 błędy i uczą się ich nie powtarzać w rzeczywistości, wspólnie poszukują
 rozwiązań. Gra pozwala na przełożenie teorii na praktyczne zastosowania, 
 z możliwością obserwowania rezultatów w dość krótkim czasie i bez 
szkody dla organizacji. To swoistego rodzaju laboratorium biznesowe, w 
którym przyśpieszamy procesy i patrzymy na organizację przez mikroskop.
    

