Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Zarządzanie pracownikami i współpracownikami w praktyce

Zarządzanie pracownikami i współpracownikami w praktyce
Status
Miejsce Śląskie Warszawa
Data rozpoczęcia 2013-10-17
Data zakończenia 2013-10-18
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/3841/zarzadzanie-pracownikami-i-wspolpracownikami-w-praktyce
Email
Kontakt
KM Studio - szkolenia, coaching
Opis
I. Zarządzanie obszary, techniki i cele1. Co motywuje ludzi do pracy: analiza pozapłacowych motywatorów 2. Jak wykorzystać wiedzę o pozapłacowych motywatorach w praktyce3. Jakie potrzeby pracowników można zaspokoić dzięki dobremu motywowaniu4. Reguły awansowania: jakich błędów się wystrzegać5. Zarządzanie jako towarzyszenie w rozwoju6. Czym jest coaching i mentoring7. Podstawowe zasady savoir-vivre\'u w pracy II. Komunikacja werbalna i niewerbalna a zarządzanie1. Jak rozmawiać z pracownikami?- jak chwalić- jak krytykować- jak wyrażać oczekiwania, prośby, polecenia- jak rozmawiać o podwyżce (wtedy, kiedy można i wtedy, gdy nie można jej dać)2. Jak kształtować pozytywne nastawienie do pracowników ( nawet tych \"trudnych\")3. Rozmowy indywidualne i organizowanie zebrań: - jak mówić, żeby ludzie nas słuchali- jak słuchać żeby ludzie do nas mówili4. Techniki wywierania wpływu ( ekspresywne i receptywne)- jak zarządzać kształtując postawę lojalności i zaangażowania u pracowników- jak zarządzać by pracownicy mieli inicjatywę i twórczą postawę5. Znaczenie kultury organizacyjne firmyIII. Pracownicy1. Typy zachowań pracowników oparte na cechach osobowości2. Jak wykorzystać wiedzę o typach osobowości pracowników w zarządzaniu3. Zarządzanie oparte na odkrywaniu zasobów pracowników4. Wyznaczanie zadań oraz podział na grupy zadaniowe według umiejętności i cech pracowników5. Skuteczne delegowanie zadańIV. Menedżer praca własna1. Czym jest dla mnie bycie menedżerem: jakie potrzeby zaspokajam będąc szefem2. Jakim jestem szefem: analiza własnego sposobu zarządzania i kierowania pracownikami3. Style zarządzania pracownikami odpowiednie dla każdego uczestnika4. Analiza zasobów każdego uczestnika, które mogą być wykorzystane w pracy5. Tworzenie planów motywowania i zarządzania dla poszczególnych pracowników6. Analiza barier komunikacyjnych oraz innych czynników utrudniających efektywne zarządzanie7. Czy potrafię być menedżerem z charyzmą?8. Jaką mam postawę wobec firmy? Więcej informacji na temat szkolenia Zarządzanie pracownikami znajdziecie Państwo na stronie Szkolenia KM Studio