Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Zarządzanie konfliktem: strategia, opanowanie, ekologiczne rozwiązania

Zarządzanie konfliktem: strategia, opanowanie, ekologiczne rozwiązania
Status
Miejsce Śląskie Zabrze
Data rozpoczęcia 2013-10-24
Data zakończenia 2013-10-25
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/3840/zarzadzanie-konfliktem-strategia-opanowanie-ekologiczne-rozwiazania
Email
Kontakt
KM Studio - szkolenia, coaching
Opis
Szkolenie składa się z trzech obszarów, w ramach których staramy się odpowiedzieć na następujące pytania:• Co trzeba wiedzieć o konflikcie?• Co trzeba wiedzieć o sobie?• Jak połączyć jedno i drugie tak, aby sprawnie kierować ludźmi uwikłanymi w konflikt?Wiedza o naturze konfliktu:• konflikt jako naturalny element związany z dynamiką grupy• jakie są przyczyny konfliktu i \"po co\" są konflikty (czemu służą)• pozytywna i negatywna rola konfliktu• techniki wywierania wypływu pozwalające kierować konfliktem zgodnie z celem jaki chcemy osiągnąć• dlaczego nie jest przypadkowe kto jest uwikłany w konflikt• w jaki sposób ludzie reagują na konflikty i jak można wykorzystać wiedzę na ten temat• inteligencja emocjonalna a konflikt:o ćwiczenie umiejętności interpersonalnych przydatnych w sytuacjach konfliktuo ćwiczenia \"kategorii wypowiedzi\" przydatnych w sytuacji konfliktuo jak można wykorzystać proces grupowy oraz to, co się dzieje \"tu i teraz\" do pracy z konfliktemo rozpoznawanie rzeczywistych potrzeb ludzi uwikłanych w konfliktWiedza o sobie (praca własna uczestników szkolenia)• w jaki sposób poszczególni uczestnicy reagują na konflikt (określanie indywidualnego stylu zachowania)• na czym polegają krótko- i długofalowe strategie reagowania na konflikt każdego z uczestników• w jakich sytuacjach te strategie przynoszą korzyści a w jakich przeszkadzają osiągnąć cel• określanie indywidualnych planów zadań szkoleniowych dla każdego uczestnika• ćwiczenia, w których uczestnicy pracują nad ewentualną zmianą pewnych typów swoich zachowań• praca z informacjami zwrotnymi od pozostałych uczestnikówKierowanie konfliktem• wskaźniki pozwalające rozpoznać konflikt w jego wczesnej fazie• pasywne i aktywne techniki reagowania na konflikt w zależności od celu jaki sobie stawiamy• ćwiczenia z obszaru mediacji i negocjacji• kierowanie emocjami (m.in. wygaszanie silnych emocji aby rzeczowo rozwiązać problem)• umiejętność doboru tzw. warunków brzegowych do pracy z konfliktem (wybór odpowiedniego miejsca i czasu oraz formy działania w zależności od fazy konfliktu, nastawienia i stylu działania uwikłanych osób oraz celu jaki chcemy osiągnąć)• umiejętność sporządzania planów działania w sytuacji konfliktu• umiejętność bezpiecznego wychodzenia z konfliktu Więcej informacji na temat szkolenia Zarządzanie konfliktem znajdziecie Państwo na stronie Szkolenia KM Studio