Ogłoszenia targów i szkoleń
ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM: Jak rozwiązywać konflikty w zespole?

| Status | |
|---|---|
| Miejsce | Małopolskie Zakopane | 
| Data rozpoczęcia | 2012-11-19 | 
| Data zakończenia | 2012-11-21 | 
| www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/252/zarzadzanie-konfliktem-jak-rozwiazywac-konflikty-w-zespole- | 
Kontakt
EVOLVO SzkoleniaandCoaching
            Opis
ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM: JAK ROZWIĄZYWAĆ KONFLIKTY W ZESPOLE?CENA REGULARNA: 1950 PLN netto              CENA FIRST MINUTE: 1650 PLN netto (*)(*) Rabat – 15% obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.DZIĘKI  SZKOLENIU  UCZESTNICY:•	Zrozumieją istotę konfliktów.•	Dowiedzą się, w jaki sposób rozpoznawać otwarte i ukryte źródła konfliktu i zapobiegać  ich eskalacji.•	Nauczą się komunikować się w sposób efektywny w sytuacjach konfliktowych. •	Poznają konstruktywne metody reagowania na konflikt.•	Dowiedzą się, w jaki sposób budować pozytywny kontakt z partnerem i grupą. •	Będą potrafili tworzyć postawy umożliwiające twórcze wykorzystanie konfliktów.•	Nauczą się rozpoznawać i stosować podstawowe techniki negocjacyjne. PROGRAM SZKOLENIA:I    MECHANIZMY  POWSTAWANIA I PRZEBIEGU KONFLIKTU:1.	Symptomy świadczące o nadchodzącym konflikcie,2.	Mechanizmy powstawania i przebiegu konfliktu:•	poziom strukturalny, •	poziom psychologiczny, •	poziom zachowania.3.	Dynamika i fazy konfliktu – zachowania sprzyjające eskalacji.4.	Co daje konflikt – przeramowanie konfliktu w możliwość do rozwoju.5.	Konflikt jako informacja o procesach grupowychII    PIERWOTNE PRZYCZYNY KONFLIKTU: 1.	Niewłaściwa interpretacja faktów2.	Brak zrozumienia procesów3.	Konflikty w sferze wartości4.	Osobowościowe źródła konfliktów III    MECHANIZMY ZWIĄZANE Z PROCESEM KOMUNIKACJI  I POWSTAWANIEM           NIEPOROZUMIEŃ  W TYM ZAKRESIE.     IV    SPOSOBY ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW Z RÓŻNYMI TYPAMI OSOBOWOŚCI.V     KIEROWANIE KONFLIKTEM:1.	Techniki reagowania na konflikt a postawiony cel:•	unikanie,•	wycofanie,•	dominacja,•	kompromis.2.	Plany działania3.	Warunki brzegowe do pracy z konfliktem4.	Wychodzenie z konfliktu5.	Kierowanie emocjami6.	Komunikacja w konflikcie 7.	Negocjacje, czyli poszukiwanie wielu, różnych rozwiązań satysfakcjonujących wszystkie    strony konfliktuVI   POSTAWA I UMIEJĘTNOŚCI  POTRZEBNE W ZARZĄDZANIU KONFLIKTEM:1.	Proaktywność, czyli postawa nastawiona na inicjowanie i przejmowanie odpowiedzialności     za swoje działanie.2.	Efektywne komunikowanie się.3.	Oddzielenie aspektu emocjonalnego od merytorycznego. VII    STWORZENIE SKUTECZNYCH MECHANIZMÓW  ZAPOBIEGANIA,               ROZWIĄZYWANIA  I WYKORZYSTANIA KONFLIKTÓW DO ROZWOJU              ORGANIZACJI, ZESPOŁU  I JEDNOSTKI.CENA OBEJMUJE:• intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem• autorskie materiały szkoleniowe• imienny certyfikat uczestnictwa• 2 obiady• 4 przerwy kawowe• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca  po szkoleniu                 MIĘKKIE KOMPETENCJE – TWARDE REZULTATY                                                    biuro@evolvo.pl                                                www.evolvo.pl
    

