Ogłoszenia targów i szkoleń
Zarządzanie emocjami.

| Status | |
|---|---|
| Miejsce | Małopolskie Zakopane | 
| Data rozpoczęcia | 2012-11-19 | 
| Data zakończenia | 2012-11-21 | 
| www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/1429/zarzadzanie-emocjami | 
Kontakt
EVOLVO SzkoleniaandCoaching
            Opis
ROZWÓJ KOMPETENCJI OSOBISTYCH:ZARZĄDZANIE EMOCJAMICENA REGULARNA: 990 PLN nettoCENA FIRST MINUTE:  840 PLN netto (*)(*) Rabat – 15% obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:•	dowiedzą się, jak panować nad własnymi emocjami i wykorzystać je do osiągnięcia sukcesu;•	poznają sposoby zapobiegania kumulacji negatywnych emocji;•	nauczą się lepiej rozumieć stany emocjonalne innych osób oraz wpływać na nie  i modyfikować je;•	dzięki zdobytej wiedzy i umiejętnościom wzrośnie ich poziom odporności psychicznej  i pewności siebie, a także poprawi się komfort ich pracy oraz relacji   ze współpracownikami/klientamiPROGRAM SZKOLENIA:I    SPOSTRZEGANIE EMOCJI:•	Czym różnią się emocje od uczuć?•	Ocena emocji – umiejętność rozpoznawania i nazywania emocji innych osób•	Wyrażanie własnych emocji w sposób zrozumiały dla innych – czy wysyłam otoczeniu komunikaty    adekwatne do emocji, które odczuwam? II    PRZYCZYNOWO-SKUTKOWE ROZUMIENIE EMOCJI:•	Co wywołuje nasze emocje? •	Jaki powszechny błąd w rozumieniu emocji nie pozwala nam w skuteczny sposób nimi zarządzać?•	Model ABC(D) EmocjiIII   ZARZĄDZANIE WŁASNYMI EMOCJAMI:•	Jak kontrolować własne emocje?•	Mamy jedną głowę, ale dwa mózgi – jak przeprogramować nasze nawykowe reakcje emocjonalne?•	Zdrowa i niezdrowa semantyka•	Pięć Zasad Zdrowego MyśleniaIV   WYKORZYSTANIE EMOCJI:•	Jak wykorzystywać emocje, aby pomogły nam osiągać nasze cele?•	Zdolność motywowania się – Trójkąt KompetencjiV    INTELIGENCJA EMOCJONALNA  W RELACJACH INTERPERSONALNYCH:•	Aktywne słuchanie: pytania otwarte/zamknięte/parafraza•	Empatia: umiejętność wczuwania się w stany emocjonalne innych. Jak uniknąć powszechnych   błędów w wyrażaniu empatii?•	Asertywne wyrażanie emocji, postaw i opinii oraz reagowanie na zachowania innych osóbVI    6 ZASAD INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ  W MIEJSCU PRACYVII   PANEL DYSKUSYJNY: ODPOWIEDZI NA PYTANIA UCZESTNIKÓWVIII  PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIACENA OBEJMUJE:• intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem• autorskie materiały szkoleniowe	• imienny certyfikat uczestnictwa• obiad• 2 przerwy kawowe• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniuTERMINY SZKOLENIA DO UZGODNIENIA.PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY LUB MAILOWY.MINI GRUPY – MAXI EFEKTYUwaga: ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego  o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń. Gwarancja realizacji szkolenia w grupach od:   3 osób!                MIĘKKIE  KOMPETENCJE – TWARDE  REZULTATY                                                    biuro@evolvo.pl                                                www.evolvo.pl
    

