Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Windykacja należności - szkolenia zamknięte

Windykacja należności - szkolenia zamknięte
Status
Miejsce Polska cała Polska
Data rozpoczęcia 2014-02-06
Data zakończenia 2015-02-06
www
Email biuro@perspecta.pl
Kontakt
Kontakt z nami: PERSPECTA Pomorskie Centrum Biznesu ul. Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk tel.: 58 746-38-41 e-mail.: biuro@perspecta.pl www.perspecta.pl
Opis
Zapraszamy do uczestnictwa w Szkoleniach Zamkniętych Windykacja Należności W ramach uczestnictwa w szkoleniu gwarantujemy: • Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia • Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników • Certyfikat ukończenia szkolenia • Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych • Podniesienie efektywności pracy zespołu • Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki • Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych Narzędzia Szkoleniowe: • Prezentacje multimedialne • Analiza przypadków, case study • Indywidualne doradztwo • Gry symulacyjne • Testy psychologiczne • Dyskusje, Demonstracje • Scenki • Psychodrama Główne moduły warsztatu: • Określenie zasad i stosowania profilaktyki windykacyjnej. • Odzyskanie należności jak najszybciej, jak najmniejszym kosztem przy zachowaniu dobrych relacji handlowych. • Dobre przygotowanie się do rozmowy z dłużnikiem. • Panowanie nad emocjami w sytuacji windykacyjnej. • Opracowanie skutecznej strategii odzyskiwania należności. • Zdobywanie jak największej ilości informacji o dłużniku. • Skuteczne odpowiedzi na typowe wymówki i zagrywki dłużników w ramach gier windykacyjnych. Zakres tematyczny szkolenia: 1. Dlaczego klienci nie płacą? Postawy i taktyki stosowane przez klientów (dłużników). 2. Jak polubić rozmowy windykacyjne ? – pokonanie barier mentalnych. 3. Co jest najważniejsze w rozmowie windykacyjnej? – świadomość celu każdej rozmowy windykacyjnej. 4. Struktura rozmowy – kontrolowanie przebiegu rozmowy. 5. Sposoby radzenia sobie z wymówkami klienta. Przejęcie kontroli nad sytuacją. 6. Umiejętne formułowanie oczekiwań i ostrzeżeń wobec klienta. Czego klient nie powinien usłyszeć, jakich zwrotów unikać? 7. Efektywne pozyskiwanie informacji o kliencie/dłużniku. 8. Czynniki zakłócające prawidłową komunikację z dłużnikami. 9. Jak sterować rozmową - prowokowanie i opanowywanie negatywnych emocji. 10. Z kim oprócz klienta (dłużnika) rozmawiać w sprawie spłaty należności? Jak dotrzeć do dłużnika unikającego rozmowy? 11. Typologia dłużników. Typologia klienta. 12. Typowe gry klientów (dłużników). 13. Negocjacje z dłużnikami. Skuteczna reakcja na wymówki. 14. Techniki zapowiadania sankcji. 15. Sposób zakończenia rozmowy. 16. Najczęściej popełniane błędy w rozmowach windykacyjnych. 17. Zasady i stosowanie profilaktyki windykacyjnej. 18. Wypracowanie indywidualnych dla każdego najskuteczniejszych sposobów skutecznego windykatora. 19. Praktyczne wskazówki prawne z zakresu windykacji. Moduły szkoleniowe oraz program zostaną przygotowane w oparciu o Państwa potrzeby szkoleniowe. Terminy szkolenia: Do ustalenia Koszt szkolenia: W zależności od wielkości grupy. Orientacyjnie koszt organizacji 1 dnia szkolenia zamkniętego (8 godzin zegarowych) dla grupy 12 osób wynosi 1800 PLN netto/ cała grupa.