Ogłoszenia targów i szkoleń
Warsztaty kupieckie

| Status | |
|---|---|
| Miejsce | Mazowieckie Altkom Akademia S.A. Oddział Kraków, ul. Mogilska 65, budynek M65 Meduza. | 
| Data rozpoczęcia | 2012-12-03 | 
| Data zakończenia | 2012-12-04 | 
| www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/3525/warsztaty-kupieckie | 
Kontakt
MASTERS Centrum Szkolenia Biznesu AandA Polanska sp. j.
            Opis
Celem szkolenia jest:- budowanie i zarządzanie swoim wizerunkiem jako kupca,- wypracowanie postawy asertywnej w kontaktach handlowych,- tworzenie presji sytuacyjnej i obracanie spotkania na swoją korzyść,- zwiększenie opłacalności zawieranych transakcji,- doskonalenie osobistych umiejętności i zdolności negocjacyjnych,- nabycie praktycznej umiejętności przygotowania i budowania scenariuszy negocjacyjnych,- stosowanie właściwych, odpowiednich do okoliczności technik negocjacyjnych przez kupców,- nabycie umiejętności zarządzania sytuacją negocjacyjną,- rozpoznawanie taktyk manipulacyjnych partnerów i skuteczna obrona przed ich nimi.Pierwszą część szkolenia przeznaczono na przedstawienie metod pozycjonowania dostawców, wyznaczających późniejszy sposób ich traktowania oraz kierunki negocjacji.Podczas szkolenia zastosowane zostaną elementy szkolenia kupców, zaopatrzeniowców, mające na celu nabycie umiejętności kształtowania korzystnej dla siebie, wpływającej na wynik negocjacji, relacji z oferentem.Zostaną również przedstawione i "przećwiczone\" praktyczne elementy zachowań asertywnych kształtujących pożądany model osobowości negocjatora.Na podstawie zastosowanych gier symulacyjnych uczestnicy określą mocne i słabe strony dostawcy, wyszukają skuteczne "dźwignie\" negocjacyjne, wyznaczą prawdopodobny przebieg i wynik negocjacji. Następnie zanalizują sytuacje negocjacyjne w kategorii przyczynowo-skutkowej (zgodność z założeniami i celami).Uczestnikom szkolenia proponujemy kontynuację w zdobywaniu nowych kwalifikacji poprzez udział w kolejnym szkoleniu o wyższym stopniu zaawansowania "Warsztaty kupieckie II - poziom zaawansowany".Program szkolenia1. Kupiec - budowanie i sterowanie własnym wizerunkiem    Autoprezentacja - świadome manipulowanie wrażeniem    Błędy autoprezentacyjne    rozbieżność między pożądanym, a rzeczywistym wizerunkiem kupca    Taktyki autoprezentacyjne    Celowe wywieranie złego wrażenia    Scenografia: "dekoracje\", rekwizyty, oświetlenie    Zasada komplementarności    postawa błagalna: demonstrowanie słabości, bezradności    zastraszanie: demonstrowanie siły, gniewu2. Gra: kupiec - oferent    Pułapki i ograniczenia kupującego w kontakcie z oferentem    Spotkanie z oferentem - kategorie oceny rozpatrywanych ofert     Manipulacje handlowców - rozpoznawanie i przeciwdziałanie    Rozpoznawanie własnych obszarów największej podatności na manipulacje handlowców    Kreowanie siebie na ważnego klienta - sposoby kształtowania wygodnej relacji z oferentem     organizacja przestrzeni    modelowanie tematu i sposobu rozmowy    rozpoznanie najważniejszych interesów i ograniczeń dostawcy    przerywanie, brak uwagi, presja czasu, \"kamienna twarz\").3. Tworzenie presji sytuacyjnej w kontakcie z handlowcem    Osłabianie oferenta - debiuty kupieckie     stawianie w niedoczasie (zmuszanie do odsłonięcia kart)    \"nie jestem zainteresowany współpracą na tych warunkach\"    \"interesuje mnie tylko...\",    krytyka i straszenie konkurencją    kryptolicytacja4. Asertywność kupca - jak radzić sobie z presją i zagrywkami sprzedających    odmowa kupiecka    stawianie granic    krytyka i radzenie sobie z sugestiami i \"uwodzeniem\" handlowca    niestandardowe i niestereotypowe zagrywki w kontaktach z wymagającymi handlowcami5. Taktyki negocjacji    Zastosowanie różnych taktyk w sytuacjach negocjacyjnych    Ustępstwa w negocjacjach    Impas i metody jego przełamywania
    

