Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Warsztat planowania wyników sprzedaży dla Regionalnych Kierowników Sprzedaży - NTBC

Warsztat planowania wyników sprzedaży dla Regionalnych Kierowników Sprzedaży - NTBC
Status
Miejsce Polska Łódź
Data rozpoczęcia 2011-08-04
Data zakończenia 2011-08-05
www http://www.ntbc.pl
Email szkolenia@ntbc.pl
Kontakt
New Trend Business Consulting Sp. z o.o. “Centrum Biurowe Targowa 35” ul. Dowborczyków 30/34, 90-019 Łódź Sekretariat: tel.: 42 674 13 14 fax: 42 298 09 63 e-mail: sekretariat@ntbc.pl Dział Szkoleń i Rekrutacji: tel.: 42 298 09 61 e-mail: szkolenia@ntbc.pl
Opis
4-5 sierpnia 2011r. NTBC sp. z o.o. zaprasza osoby zarządzające sprzedażą w terenie na dwudniowy, otwarty warsztat szkoleniowy. Program warsztatu: 1. Jak ocenić wyniki roku 2010? – nowoczesne wskaźniki, które zmieniają optykę. 2. Kto to jest „konkurencja”, czyli jak nie tracić energii. 3. Czym ja mam pracować, czyli przegląd narzędzi. 4. Inne spojrzenie na cele – MOCNE zamiast standardowego SMARTa. Uczestnik, poprzez udział w warsztacie, rozwinie swoje umiejętności i przygotuje indywidualny plan działania pod warunkiem, że będzie pracował na realnych danych ze swojej firmy. Nie jest potrzebne ujawnianie ich grupie – dane i informacje są niezbędne do pracy indywidualnej oraz do konsultacji z trenerem. Miejsce warsztatu: Siedziba NTBC sp. z o.o., Łódź, ul. Dowborczyków 30/34 (Centrum Biurowe Targowa 35) Dodatkowe informacje: • NTBC sp. z o.o. zapewnia każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe. • W ramach programu każdy uczestnik ma zapewnione jedne konsultacje z trenerem w terminie 2 tygodni od zakończenia warsztatu. • Daty i formę (telefon, spotkanie, Skype) ustalamy na zakończenie spotkania. • Koszty podróży, zakwaterowania i wyżywienia uczestników poza czasem trwania warsztatu nie są pokrywane przez NTBC sp. z o.o. Prowadzący: Małgorzata Piasecka- trener i konsultant biznesu (obszar strategia, sprzedaż, HR), Dyrektor Zarządzająca i Programowa NTBC sp. z o.o. Jestem absolwentką „Międzynarodowej Szkoły Konsultantów” na Uniwersytecie Angers (Francja) oraz rocznych studiów z zakresu zarządzania finansami i marketingu we Francuskim Instytucie Zarządzania w Warszawie. Ukończyłam program CoachWise Essentials prowadzony przez Coaching Centre wg. standardów ICF. W branży doradczej pracuję od 16 lat. W tym czasie zrealizowałam projekty, które przyniosły wymierne efekty biznesowe mierzone wzrostem sprzedaży, usprawnieniem procesów zarządczych w firmach oraz przyrostem kompetencji pracowników . Pracowałam dla takich firm jak DAF, Shell Gas, Ford, IVECO, Gilette, Masterfoods, Can Pack, GE, Agfa, Polytec Interior, Constantia Teich, Scorpio, Honeywell, Roche, Novo Nordisk, GSK, ING, Uniqa TU, Complex, Moltech, Epigrafika, Biuro – Land, Lediberg, Bi - es. Specjalizuję się w projektach dedykowanych rozwojowi: umiejętności menedżerskich na poziomie zarządzania strategicznego, taktycznego i operacyjnego, kompetencji sprzedażowych w branży technicznej tzw. complex sales process, a także w projektach doradczych związanych z projektowaniem i wdrażaniem zmiany w organizacjach. Silną stroną mojej specjalizacji jest praca z firmami produkcyjnymi oraz osadzenie w obszarze sprzedaży rozumianej jako proces od wytworzenia produktu/usługi do jego umiejscowienia u Klienta i obsługi po sprzedażnej. Posiadam wiedzę i umiejętności praktycznego planowania i zarządzania sprzedażą – pracowałam jako handlowiec i szef sprzedaży. Pracuję metodą audytów organizacyjnych, sesji strategicznych, treningów, warsztatów, coachingu oraz indywidualnych sesji. Ryszard Bojanowski - Trener, Senior Konsultant Prezes Zarządu NTBC sp. z o.o. Doświadczenie – 15-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi Klienta, logistyki, budowania i zarządzania działami handlowymi. Duże doświadczenie w branży FMCG (wprowadzał m.in. Jana Niezbędnego) i B2B. Wieloletnie doświadczenie praktyczne zdobyte podczas pracy na stanowiskach dyrektorów handlowych. Duże doświadczenie w budowaniu sieci sprzedaży na rynku polskim poprzez otwieranie oddziałów terenowych. Od kilku lat działa jako konsultant biznesowy, trener i coach. Prowadzi również procesy rekrutacyjne i badania rynkowe. W tej roli pracował dla firm i korporacji z branży FMCG, firm handlowych, firm produkcyjnych m.in. z branży metalowej, części maszyn czy też producentów bardzo niszowych maszyn wspierając ich w umiejętności zarządzania pracownikami, sztuce sprzedaży oraz budowaniu skutecznych zespołów handlowych. Duża znajomość rynku technicznego i produkcyjnego w Polsce oraz wiedza praktyczna w prowadzeniu sprzedaży części maszyn, normaliów, art. technicznych, produktów olejowych i płynów eksploatacyjnych jak i specjalistycznych maszyn. Ważniejszymi Klientami programów szkoleniowych były m.in.: • JVC Polska, • COMPLEX S.A., • PIAST PLUS, • ZEMAT Technology Group, • KROTEX Poland (Avent/Philips), • IRR Polska, • ISODOMUS. Posiada wiedzę techniczną gdyż jest z wykształcenia inżynierem konstruktorem. Absolwent Politechniki Łódzkiej obecnie kończący studia podyplomowe MBA w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie. Siła przekazywanej wiedzy to duża otwartość i łatwość komunikowania się poparta zarówno wykształceniem jak i dużą wiedzą rynkową stale wzbogacaną o nowe doświadczenia z bieżącej pracy managera i coach’a. Coś co wyróżnia go spośród innych trenerów to wiedza i znajomość rynku produktów technicznych zarówno w FMCG jak i B2B oraz praktyka codziennej pracy handlowca w terenie. Do podanej ceny należy doliczyć podatek VAT (23%).