Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Warsztat planowania wyników sprzedaży dla Regionalnych Kierowników Sprzedaży

Warsztat planowania wyników sprzedaży dla Regionalnych Kierowników Sprzedaży
Status
Miejsce Polska Łódź
Data rozpoczęcia 2011-10-03
Data zakończenia 2011-10-04
www http://www.ntbc.pl
Email szkolenia@ntbc.pl
Kontakt
New Trend Business Consulting Sp. z o.o. “Centrum Biurowe Targowa 35” ul. Dowborczyków 30/34, 90-019 Łódź Dział Szkoleń i Rekrutacji: tel.: 42 298 09 61 e-mail: szkolenia@ntbc.pl
Opis
NTBC sp. z o.o. zaprasza osoby zarządzające sprzedażą w terenie na dwudniowy, otwarty warsztat szkoleniowy. Program warsztatu: 1. Jak ocenić wyniki roku 2010? – nowoczesne wskaźniki, które zmieniają optykę. 2. Kto to jest „konkurencja”, czyli jak nie tracić energii. 3. Czym ja mam pracować, czyli przegląd narzędzi. 4. Inne spojrzenie na cele – MOCNE zamiast standardowego SMARTa. Uczestnik, poprzez udział w warsztacie, rozwinie swoje umiejętności i przygotuje indywidualny plan działania pod warunkiem, że będzie pracował na realnych danych ze swojej firmy. Nie jest potrzebne ujawnianie ich grupie – dane i informacje są niezbędne do pracy indywidualnej oraz do konsultacji z trenerem. Miejsce warsztatu: Siedziba NTBC sp. z o.o., Łódź, ul. Dowborczyków 30/34 (Centrum Biurowe Targowa 35) Dodatkowe informacje: • NTBC sp. z o.o. zapewnia każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe. • W ramach programu każdy uczestnik ma zapewnione jedne konsultacje z trenerem w terminie 2 tygodni od zakończenia warsztatu. • Daty i formę (telefon, spotkanie, Skype) ustalamy na zakończenie spotkania. • Koszty podróży, zakwaterowania i wyżywienia uczestników poza czasem trwania warsztatu nie są pokrywane przez NTBC sp. z o.o. Prowadzący: Małgorzata Piasecka- trener i konsultant biznesu (obszar strategia, sprzedaż, HR), Dyrektor Zarządzająca i Programowa NTBC sp. z o.o. Jestem absolwentką „Międzynarodowej Szkoły Konsultantów” na Uniwersytecie Angers (Francja) oraz rocznych studiów z zakresu zarządzania finansami i marketingu we Francuskim Instytucie Zarządzania w Warszawie. Ukończyłam program CoachWise Essentials prowadzony przez Coaching Centre wg. standardów ICF. W branży doradczej pracuję od 16 lat. W tym czasie zrealizowałam projekty, które przyniosły wymierne efekty biznesowe mierzone wzrostem sprzedaży, usprawnieniem procesów zarządczych w firmach oraz przyrostem kompetencji pracowników . Pracowałam dla takich firm jak DAF, Shell Gas, Ford, IVECO, Gilette, Masterfoods, Can Pack, GE, Agfa, Polytec Interior, Constantia Teich, Scorpio, Honeywell, Roche, Novo Nordisk, GSK, ING, Uniqa TU, Complex, Moltech, Epigrafika, Biuro – Land, Lediberg, Bi - es. Specjalizuję się w projektach dedykowanych rozwojowi: umiejętności menedżerskich na poziomie zarządzania strategicznego, taktycznego i operacyjnego, kompetencji sprzedażowych w branży technicznej tzw. complex sales process, a także w projektach doradczych związanych z projektowaniem i wdrażaniem zmiany w organizacjach. Silną stroną mojej specjalizacji jest praca z firmami produkcyjnymi oraz osadzenie w obszarze sprzedaży rozumianej jako proces od wytworzenia produktu/usługi do jego umiejscowienia u Klienta i obsługi po sprzedażnej. Posiadam wiedzę i umiejętności praktycznego planowania i zarządzania sprzedażą – pracowałam jako handlowiec i szef sprzedaży. Pracuję metodą audytów organizacyjnych, sesji strategicznych, treningów, warsztatów, coachingu oraz indywidualnych sesji.