Ogłoszenia targów i szkoleń
Usprawnianie planowania i raportowania sprzedaży z wykorzystaniem MS Excel. Praktyczne warsztaty dla handlowców i menedżerów

| Status | |
|---|---|
| Miejsce | Mazowieckie Altkom Akademia S.A. Oddział Kraków, ul. Mogilska 65, budynek M65 Meduza. | 
| Data rozpoczęcia | 2012-12-03 | 
| Data zakończenia | 2012-12-04 | 
| www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/3765/usprawnianie-planowania-i-raportowania-sprzedazy-z-wykorzystaniem-ms-excel-praktyczne-warsztaty-dla-handlowcow-i-menedzerow- | 
Kontakt
MASTERS Centrum Szkolenia Biznesu AandA Polanska sp. j.
            Opis
Celem  szkolenia jest nabycie umiejętności wykorzystywania funkcji i narzędzi arkusza kalkulacyjnego MS Excel we wspomaganiu planowania i raportowania w obszarze sprzedaży.Korzyści dla uczestników:•	znajomość funkcji i narzędzi aplikacji MS Excel przydatnych w planowaniu i raportowaniu sprzedaży•	umiejętność identyfikacji informacji ekonomiczno-finansowej niezbędnej w planowaniu i kontroli w obszarze sprzedaży•	umiejętność prowadzenia obliczeń umożliwiających optymalizację struktury asortymentowej sprzedaży•	pozyskanie umiejętności pobierania i konsolidacji danych pochodzących z bazy faktur na potrzeby raportowania sprzedaży•	wiedza na temat narzędzi optymalizacji zawartych w aplikacji MS ExcelZajęcia mają formę warsztatów przy komputerach, prosimy razem ze zgłoszeniem udziału o informację, czy będą Państwo mogli przywieźć na szkolenie laptop z oprogramowaniem MS Office 2003 lub nowszymPROGRAM SZKOLENIA:1.	Istota zarządzania obszarem sprzedaży•	Rola i znaczenie obszaru sprzedaży w osiąganiu wyników finansowych•	Zróżnicowanie rachunków decyzyjnych w pracy menedżera sprzedaży•	Istota, cele i zadania controllingu sprzedaży•	Proces i kryteria oceny działalności handlowców•	Powiązania działu sprzedaży z obszarem controllingu i finansów2.	Funkcjonalność MS Excel – niezbędnik menedżera sprzedaży•	Przegląd funkcjonalności aplikacji MS Excel przydatnej w controllingu sprzedaży•	Tworzenie bazy informacji menedżerów sprzedaży w arkuszu MS Excel(w tym importowanie i konsolidacja danych sprzedażowych)•	Sposoby zapisu formuł na potrzeby rozwiązywania złożonych problemów decyzyjnych w obszarze sprzedaży (w tym formuły tablicowe)•	Zaawansowane narzędzia analizy i prezentacji wyników sprzedaży (w tym tabele przestawne oraz wykresy)•	Wykorzystanie narzędzi optymalizacji w rozwiązywaniu problemów decyzyjnych(w tym narzędzie szukaj wyniku oraz Solver)3.	Zastosowania MS Excel we wspomaganiu planowania i raportowania sprzedaży•	Scenariuszowe planowanie sprzedaży z wykorzystaniem narzędzi arkuszowych•	Optymalizacja liniowa w planowaniu struktury asortymentowej sprzedaży z wykorzystaniem narzędzia Solver•	Analiza progu rentowności w działalności jedno i wielo asortymentowej, połączona z analizą wrażliwości wyniku sprzedaży na zmianę parametrów przychodowo-kosztowych•	Okresowe raportowanie sprzedaży - wielowymiarowa analiza sprzedaży w wielkościach bezwzględnych•	Obliczanie, analiza i prezentacja wskaźników oceny działalności handlowców w arkuszu kalkulacyjnym•	Wielostopniowy rachunek marż pokrycia w controllingowej analizie sprzedaży •	Analiza odchyleń w ocenie stopnia realizacji budżetów sprzedaży.
    

