Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Umiejętności kierownicze dla początkujących - NTBC

Umiejętności kierownicze dla początkujących - NTBC
Status
Miejsce Łódzkie Łódź
Data rozpoczęcia 2011-06-20
Data zakończenia 2011-06-22
www http://www.ntbc.pl
Email szkolenia@ntbc.pl
Kontakt
New Trend Business Consulting Sp. z o.o. “Centrum Biurowe Targowa 35” ul. Dowborczyków 30/34, 90-019 Łódź Dział Szkoleń: tel.: 42 298 09 61
Opis
Program rozwojowy dla młodych stażem menedżerów – szkolenie otwarte Dla wielu pracowników Nowy Rok oznacza objęcie nowego, kierowniczego stanowiska. Jest to awans i radość z bycia docenianym przez pracodawcę. Lecz jednocześnie jest to ogromna zmiana w życiu każdego pracownika. Często z kolegi staje się przełożonym, z szeregowego pracownika partnerem wyższej kadry zarządczej. Jak pogodzić czasami przeciwstawne potrzeby i interesy wszystkich stron i jednocześnie zbudować trwałe, pozytywne relacje z podwładnymi i „górą”? Jak zbudować i utrzymać autorytet? Jak poradzić sobie w trudnych, kierowniczych sytuacjach? My wiemy „jak” , bo jesteśmy praktykami – zarządzamy podwładnymi i w trakcie naszej kariery zawodowej przeszliśmy tę samą drogę. Chętnie podzielimy się naszą wiedzą i umiejętnościami z Państwem podczas naszego szkolenia. Jesteśmy po to, aby nauczyć Państwa wykorzystywania technik zarządzania grupą podwładnych w taki sposób, aby realizowali oni postawione cele i tworzyli zespół. Zapraszamy na trzydniowe szkolenie otwarte, przeznaczone dla osób, które: Dopiero mają zostać awansowane na stanowisko kierownicze, Od niedawna pracują ze swoim zespołem podwładnych, Chcą się ubiegać o stanowisko kierownicze. Szkolenia odbywają się w sali konferencyjnej naszej firmy New Trend Business Consulting, przy ul. Dowborczyków 30/34 w Lodzi. Pracujemy w grupie maksimum do 10 uczestników, metodą warsztatową 3T (Teoria/Trening/Tabela). Program szkolenia DZIEŃ I 1. Osobisty profil komunikacji (zasoby i ograniczenia). 2. Jaki jest Twój zespół? – zasady i reguły funkcjonowania zespołów. 3. Narzędzia skutecznej komunikacji kierowniczej ? precyzja komunikatu, ? pytania otwarte/zamknięte ? parafraza ? sprawdzanie zrozumienia 4. Rola komunikacji w relacjach z ludźmi ? poziomy komunikacji ? bilans komunikacji ? emocje w komunikacji 5. Zarządzanie komunikacją w zespole ? raportowanie, ? dokumentowanie ustaleń. DZIEŃ II 1. Motywowanie, jako klucz do sukcesu zespołu ? identyfikacja podstawowych motywatorów ? stawianie celów operacyjnych i efektywne przydzielanie zadań ? ustalanie standardów wykonania ? delegowanie ? rozmowa motywacyjna 2. Budowanie autorytetu ? zarządzanie kolegami ? dotrzymywanie ustaleń ? informacja zwrotna 3. Trudne sytuacje w zarządzaniu ludźmi ? radzenie sobie z krytyką komunikowanie niepopularnych decyzji DZIEŃ III 1. Zarządzanie czasem w pracy kierownika ? planowanie działań własnych i podległego zespołu ? crossowe zarządzanie czasem ? radzenie sobie ze „złodziejami czasu” 2. Definiowanie celów długoplanowych ? budowanie planów (Target & Resources Plan) ? formułowanie oczekiwań wobec podwładnych i przełożonych 3. Kontrola działań ? metody kontroli postępu realizacji zadań przez podwładnych ? proces korygujący zachowania ? ustalanie planu zmian 4. Rozwój podległego zespołu ? oceny pracownicze (metody i narzędzia) ? identyfikacja obszarów rozwoju pracownika ? coaching jako metoda wspierania rozwoju pracownik ? mentoring jako narzędzie budowania kultury organizacyjnej Prowadząca: Małgorzata Piasecka – Senior Trener i Konsultant, Coach w firmie NTBC. Ekspert w dziedzinie zarządzania zespołami: zarządzała działami sprzedaży i HR, przeprowadziła ponad 1500 godzin treningów i coachingów menadżerskich. Opracowała i dostarczyła programy szkoleniowe dla wielu firm działających w B2B (branża techniczna). Wdrożyła w kilku firmach systemy ocen pracowniczych i motywacyjne. Pracuje metodą warsztatową, symulacji, scenek z kamerą video.