Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Tworzenie tekstów promocyjnych w Internecie, czyli Web Copywriting

Kontakt
Pracownia Kompetencji
Opis
Adresat szkolenia Szkolenie adresowane jest do pracowników działów sprzedaży i marketingu, dziennikarzy i początkujących copywriterów, samodzielnych specjalistów ds. promocji, przedsiębiorców prowadzących własną działalność, właścicieli e-biznesów. Cele Szkolenia Celem szkolenia jest przede wszystkim podniesienie kompetencji samodzielnego, skutecznego pisania ofert, tak aby klient nie odkładał decyzji o zakupie danego produktu na później, aby nasz produkt wyróżniał się na tle konkurencji, zwiększenie skuteczności w komunikacji biznesowej, a także skuteczna sprzedaż za pomocą słów. Program szkolenia Część 1: Zanim zaczniesz pisać • Jak zacząć? • Skąd brać twórczą wenę? • Co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz pisać? • Jak w praktyce stosować podejście D.Ogilvy „We sell or else”? • Po co Ci ten tekst i co chcesz nim osiągnąć? • Do kogo piszesz? • Poznaj swojego odbiorcę! • Jakimi motywacjami kierują się Twoi klienci? • Co to jest Copywriting swipe file i jak je przygotować? • Dlaczego warto mieć własne Copywriting swipe file? Część 2: Jak pisać skuteczne oferty i teksty reklamowe? • Cechy a korzyści, czyli dlaczego nie możesz pisać o cechach? • Jak napisać skuteczny nagłówek? • Metody pisania skutecznych nagłówków, z których korzystają: J. Caples, G. Bencivenga, Jim Ritz: Pure Benefit Headlines, Pure Emotional Headlines, Combined Benefis/Emotional Headlines • Techniki pisania nagłówków • Jak sprawdzić skuteczność Twojego nagłówka? (metoda 4U) • 78 gotowych struktur, które ułatwią Ci pisanie dobrych nagłówków • Dlaczego warto pisać podtytuły? • Co to jest USP? (Unique Selling Proposition) • Cechy dobrego USP • Lista pytań, dzięki której stworzysz USP • Jakie elementy powinien zawierać tekst reklamowy, żeby był skuteczny? • Metoda AIDA(S) w praktyce – Attention, Interest, Desie, Action or Satisfation • Metoda 4 P w praktyce – Picture, Promise, Proof and Push • Jak zwiększyć swoją wiarygodność? • Jakie słowa mają największe oddziaływanie – lista najbardziej skutecznych słów. Część 3: Jak pisać w sieci? • Jakie są różnice w pisaniu tekstów drukowanych i cyfrowych? • Jak wykorzystać badania eyetrack, by zwiększyć skuteczność przekazu? • Jak pisać o promocjach, żeby klienci chcieli z niej skorzystać? • Co zrobić, by zatrzymać klienta na stronie? • Jak napisać skuteczny e-mail promocyjny? • Jakie czynniki decydują o sukcesie e-mailingu? • Najczęściej popełniane błędy w e-mailingu • Jak tworzyć landing pages? • Jak napisać squeeze page? • Jak promować squeeze page? • Co musisz wiedzieć o seo copywritingu? • Jak pisać w mediach społecznościowych? Część 4: Ćwiczenia praktyczne • Korzystanie z gotowych struktur językowych • Seria ćwiczeń, które pomagają skutecznie pisać • Pomoc w tworzeniu oferty/listu sprzedażowego/e-maila promocyjnego • Pytania uczestników • Dyskusja Forma szkolenia Zajęcia mają charakter warsztatów, ćwiczeń, dyskusji oraz krótkich wykładów. Trener * ukończyła Filologię Polską ze specjalnością językoznawstwo * współtworzyła kampanie internetowe, pisała teksty na strony WWW, e-mailingi, landing pages, tekstów służących do seo, reklam AdWords (sem), malingów, ulotek, folderów, video-landing pages * obecnie jest stałym trenerem wewnętrznym jednego z największych w Polsce wydawnictw fachowych wspierających specjalistów oraz właścicieli firm i przedsiębiorstw w ich rozwoju zawodowym i biznesowym * prowadziła zajęcia z zakresu: copywriting, web copywriting, grafika w reklamie, planowanie kampanii, web usability w Akademii Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi * prowadziła zajęcia w Polskim Uniwersytecie Wirtualnym – nauczanie na odległość, prowadziła zajęcia z bloku tematycznego e-commerce * prywatnie zafascynowana biegami długodystansowymi i maratonami, w których sama czynnie bierze udział Koszt szkolenia Koszt szkolenia wynosi 1 390 zł (+ 23% VAT). W cenę wliczone są: * Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca * Bogate materiały szkoleniowe * Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe) * Certyfikat ukończenia szkolenia