Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Telemarketing

Telemarketing
Status
Miejsce Małopolskie Kraków
Data rozpoczęcia 2013-10-28
Data zakończenia 2013-10-29
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/2172/telemarketing
Email
Kontakt
Biznes Edukator Sp. z o. o.
Opis
Cel szkolenia: zwiększenie skuteczności sprzedaży przez telefon, udoskonalenie umiejętności prowadzenia rozmów telemarketingowych z różnymi klientami (na różnych stanowiskach, z różnym doświadczeniem i nastawieniem, o różnych osobowościach), udoskonalenie umiejętności zainteresowania ofertą, przekonywania, zachęcania do skorzystania z oferty poznanie metod radzenia sobie z asystentkami, sekretarkami, odmowami, "zbywaniem" i innymi trudnymi sytuacjami w telemarketingu. Program szkolenia: MODUŁ I – PRZYGOTOWANIE MENTALNE W SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ Modelowanie właściwej postawy telemarketera Rola właściwego nastawienia w osiąganiu sukcesu w rozmowach telefonicznych Modelowanie właściwego nastawienia i skutecznej postawy Budowanie własnej siły w kontakcie telefonicznym Cel w telemarketingu – umówić spotkanie Przełamywanie ograniczających barier – czego można się obawiać i jak te obawy przezwyciężać   MODUŁ II – METODOLOGIA SKUTECZNEJ PRACY Z TELEFONEM Etapy rozmowy telefonicznej Skuteczne "sposoby na asystentkę" Rola asystentki / sekretarki Pierwszy kontakt i nawiązywanie relacji z asystentką Przekonywanie korzyściami – jak zjednać asystentkę Specyfika rozmów z decydentami Specyfika pracy osób na wyższych stanowiskach Profil decydenta i jego styl działania Obawy telemarketera przed kontaktem z dyrektorami i prezesami   MODUŁ III – STRATEGIE DZIAŁANIA OPARTE NA POTRZEBACH KLIENTA Identyfikacja typu osobowości klienta na bazie: tonu i siły głosu, tempa i dynamiki wypowiedzi, używanych słów i zwrotów, stosowanej argumentacji Poznanie swojego potencjału jako negocjatora   MODUŁ IV – GŁOS SKARBEM TELEMARKETERA Głos jako narzędzie pracy Wywieranie wpływu głosem i kształtowanie pożądanego odbioru Wpływ emocji głosu na odbiór treści słów Praca z głosem Profesjonalne ćwiczenia dykcji i impostacji głosu    MODUŁ V – KOMUNIKACJA WERBALNA W KONTAKCIE TELEFONICZNYM Sztuka prowadzenia rozmowy telefonicznej poprzez zadawanie pytań Aktywne słuchanie klienta i zbieranie informacji Zarządzanie słowem, czyli budowanie wizji w głowie klienta: język korzyści, a język problemów, eliminowanie słów osłabiających wypowiedź, zmiana języka egocentrycznego na język korzyści klienta Argumentacja w rozmowie z klientem   MODUŁ VI – DODATKOWE WSKAZÓWKI OD PRAKTYKA "Wyróżnij się albo giń": Telemarketing jako wyzwanie i okazja do sprawdzenia się, Naturalność i swoboda zamiast sztuczności i schematyczności w telemarketingu Rutyna w telemarketingu – skąd się bierze, jakie ma konsekwencje i jak ją przezwyciężać, Wykorzystanie kreatywności w telemarketingu   Miejsce szkolenia: Informacja o dokładnym miejscu, w którym odbędzie się szkolenie, zostanie Państwu przekazana najpóźniej na tydzień przed terminem szkolenia.   Zapisy:W celu zapisania się na szkolenie prosimy o wypełnienie i odesłanie faxem lub mailem formularza zgłoszenia (.pdf), który znajduje się na naszej stronie internetowej http://www.biznesedukator.pl/szkolenia-otwarte/szkolenie_telemarketingowe/245.html (przycisk "Zamów")  Kontakt: W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkolenia, prosimy o kontakt: mailowy: szkolenia@biznesedukator.pl lub telefoniczny: (22) 649 15 83   Zapraszamy także do zapoznania się z całą naszą ofertą na stronie: www.biznesedukator.pl