Ogłoszenia targów i szkoleń
Telefoniczna sprzedaż produktów i usług. Nowoczesne zasady skutecznego telemarketingu.

| Status | |
|---|---|
| Miejsce | Małopolskie Zakopane | 
| Data rozpoczęcia | 2012-11-19 | 
| Data zakończenia | 2012-11-21 | 
| www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/243/telefoniczna-sprzedaz-produktow-i-uslug-nowoczesne-zasady-skutecznego-telemarketingu | 
Kontakt
EVOLVO SzkoleniaandCoaching
            Opis
TELEFONICZNA SPRZEDAŻPRODUKTÓW I USŁUG.NOWOCZESNE ZASADY SKUTECZNEGO TELEMARKETINGU.CENA REGULARNA:  990,00 PLN                  	         CENA FIRST MINUTE:  840,00 (*)(*) Rabat – 15% obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.CEL SZKOLENIA:  •	zapoznanie Uczestników z zasadami związanymi z pracą sprzedażową z wykorzystaniem telefonu,•	 uświadomienie ograniczeń oraz szans tej metody sprzedaży, •	wypracowanie umiejętności dotyczących budowania scenariuszy (skryptów)  rozmów sprzedażowych •	zdobycie praktycznych umiejętności związanych z telemarketingiemPROGRAM SZKOLENIA:MODUŁ I – ZAGADNIENIA WPROWADZAJĄCE1.	Przedstawienie się, prezentacja celów i założeń szkolenia oraz planu działań 2.	Wstępna gra szkoleniowa – zbudowanie grupy, wprowadzenie do standardów biznesowych MODUŁ II – SKUTECZNE BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM 1.	Fragment filmu 2.	Praca grupowa: wypracowanie zasad budowania relacji na podstawie fragmentu filmu 3.	Zapoznanie z zasadami niestandardowego dopasowania do klienta jako sposobem     na skuteczną sprzedaż MODUŁ III – TYPOLOGIA KLIENTÓW 1.	Zapoznanie się z psychologiczną typologią klientów2.	Określenie swojego typu decyzyjno - zakupowego 3.	Ćwiczenia praktyczne: odsłuchiwanie rozmów sprzedażowych i rozpoznawanie typów klientów MODUŁ IV – PODSTAWOWE ZASADY TELEMARKETINGU1.	Analiza rozmów sprzedażowych: odsłuch nagrań rozmów telemarketerów 2.	Praca grupowa: wypracowanie podstawowych zasad telemarketingu w oparciu o mocne i słabe       strony odsłuchanych rozmów:•	zasady komunikacji, bariery komunikacyjne, •	badanie potrzeb, aktywne słuchanie •	prezentacja oferty handlowej (język cech – język korzyści) •	reagowanie na obiekcje, •	zamykanie sprzedaży. MODUŁ V -  ZASADY BUDOWANIA SKRYPTÓW ROZMÓW TELEFONICZNYCH 1.	Analiza przypadków zleceń telemarketingowych na podstawie zamówień rynkowych 2.	Praca grupowa: tworzenie skryptu sprzedażowego dot. powyższych  zamówień3.	Standard sprzedaży jako sposób na przełamanie lęku przed dzwonieniem – stres podczas    rozmowy sprzedażowej MODUŁ  VI -  ZADANIA PRAKTYCZNE 1.	Telefoniczne rozmowy z klientem z wykorzystaniem scenariuszy sprzedaży produktów 2.	Ocena telefonicznych rozmów przez Uczestników 3.	Praca grupowa: wypracowanie kluczowych wniosków wynikających z praktycznej części szkoleniaMODUŁ VII – PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA1.	Praca grupowa: powtórzenie kluczowych pojęć związanych z tematem szkolenia 2.	Podsumowanie i zakończenie.CENA OBEJMUJE:• intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem• autorskie materiały szkoleniowe• imienny certyfikat uczestnictwa• obiad• przerwy kawowe• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniuMINI GRUPY – MAXI EFEKTYUwaga: Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego  o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.                 MIĘKKIE KOMPETENCJE – TWARDE REZULTATY                                                   biuro@evolvo.pl                                                www.evolvo.pl
    

