Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Techniki sprzedaży budowa pozytywnego wizerunku

Techniki sprzedaży budowa pozytywnego wizerunku
Status
Miejsce Śląskie Zabrze
Data rozpoczęcia 2012-09-20
Data zakończenia 2013-09-29
www http://www.deaszkolenia.pl
Email biuro@deaszkolenia.pl
Kontakt
Kontakt telefoniczny: Damian Wilpert tel. kom: 535 405 935 biuro@deaszkolenia.pl
Opis
Celem szkolenia jest: przekazanie teoretycznej i praktycznej wiedzy koniecznej na stanowisku profesjonalnego handlowca, oraz prezentera produktów i usług, zdobycie umiejętności skutecznego zaprezentowania siebie w kontaktach z klientami, wykorzystywania narzędzi komunikacji w rozmowie z klientem, rozwój kompetencji i umiejętności w zakresie pozyskiwania klientów, zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach sprzedażowych i po sprzedażowych oraz przy obsłudze klientów. Szkolenie przeznaczone jest dla: przedstawicieli handlowych, sprzedawców, telemarketerów, pracowników działu reklamy i obsługi klienta, osoby zajmujące się pijarem, trenerów produktu. PROGRAM SZKOLENIA : 1. Umiejętność skutecznego zaprezentowania siebie w kontaktach z klientami Rola pierwszego wrażenia w budowaniu wizerunku siebie i swojej firmy Panowanie nad gestami i mikrogestami Profesjonalny język ciała pomocny w prawidłowej obsłudze klienta Praktyczne ćwiczenia - kontakt wzrokowy 2. Budowanie potrzeb klienta Rozpoznawanie potrzeb klienta - rola pytań otwartych i zamkniętych Aktywne słuchanie i parafraza, ćwiczenia 3. Rozmowy telefoniczne Ćwiczenie sztuki profesjonalnej obsługi klienta przez telefon Dostosowanie głosu do rozmowy, zachowanie spokoju w rozmowie Praca nad głosem i techniki modulowania głosu Zaciekawienie rozmówcy ofertą Radzenie sobie z obiekcjami klienta 4. Prospecting, poszukiwanie klientów Tworzenie sieci kontaktów Social media Aktywny mailing Wizerunek firmy w internecie E-PR 5. Motywacja Motywacja przed pracą Motywacja w pracy Techniki motywacyjne Radzenie sobie ze stresem i sytuacją stresogenną harmonogram ustalany indywidualnie W ostatnim czasie nasi trenerzy poprowadzili szkolenia dla : - Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, - Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu, - Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, - Katowickiej Spółdzielni Mieszkaniowej - Poczty Polskiej S A, - Ws Finance, Passerotti sp. z o.o, - Izba Rzemieślnicza oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Katowicach - NSZZ Solidarność - Provida sp. z o.o. - Sieć sklepów Nippi - VOITH Industrial Services Sp. z o.o a także szereg szkoleń otwartych i indywidualnych dla dyrektorów firm, właścicieli, kierowników, handlowców i studentów. Trener Damian Wilpert Specjalista w dziedzinie technik sprzedaży i budowy pozytywnego wizerunku, praktyk mający kilkuletnie doświadczenie w pracy jako przedstawiciel handlowy w branży finansowej i reklamowej, 8 lat w marketingu sieciowym w tym pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych, współtwórca i właściciel portalu piłkarskiego, akredytowany dziennikarz sportowy. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations - oddział Śląsk Ukończył Szkołę Trenerów Biznesu Brainstorm we współpracy z KSB MBA Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, poziom podstawowy i zaawansowany. Prowadzi szkolenia dla trenerów w projekcie ABC trenera wewnętrznego i zewnętrznego. Współpracuje jako trener z uczelniami: WSH Humanitas i Uniwersytetem Ekonomicznym w Katowicach. Liczne Certyfikaty, m.in.: Profesjonalny handlowiec, zarządzanie ludźmi, wystąpienia publiczne, autoprezentacja, zarządzanie sprzedażą i relacje z klientami, negocjacje handlowe, praktyczne zagadnienia public relations i marketingu, pozycjonowanie optymalizacja. Poprowadził szkolenia dla : Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Katowickiej Spółdzielni Mieszkaniowej, WS Finance, Passerotti sp. z o.o, Provida Sp. z o.o, Sieć sklepów NIPPI, ponad 300 szkoleń systemowych we współpracy z Eurobankiem, Meritum Bank, Invest Bankiem. Uwielbiam kontakt z ludźmi, praca w sprzedaży daje mi ogromną radość, w trakcie rozmów biznesowych czuję się rewelacyjnie, praca zmienna w ruchu, pozwalającą rozwijać własne umiejętności, własne tempo pracy, realizowanie własnych pomysłów. "Nakręcaj się każdego dnia, jesteś jak zegar, który ma wyznaczony swój cel" - własny cytat ------------------------------------------------------------------------------------------ Cena szkolenia 600zł/netto obejmuje również: przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certyfikat potwierdzający zdobyte kwalifikacje i umiejętności, pomoc i konsultacje po szkoleniu. ------------------------------------------------------------------------------------------ Opinie uczestników ------------------------------------------------------------------------------------------ Piotr Dworzański Szkolenie "Techniki sprzedaży budowa pozytywnego wizerunku" prowadzone przez Damiana Wilperta okazało się najciekawszym szkoleniem, w którym do taj pory brałem udział. Wysoki poziom merytoryczny oraz charyzmatyczny prowadzący, potrafiący zaktywizować każdego uczestnika szkolenia. Wszystko to sprawia, że po takim szkoleniu w głowie pozostaje nie tylko wspomnienie mile spędzonego czasu. ------------------------------------------------------------------------------------------ Ewa Nalepka Forma prowadzenia szkolenia była bardzo atrakcyjna, żywa, profesjonalna, ciekawa. Została stworzona atmosfera życzliwości, zabawy i zaciekawienia. Świetne przygotowanie i oczywiście doświadczenie Trenera Damiana Wilperta sprawiły, że szkolenie było bardzo interesujące. Trener w pełni odpowiedział na oczekiwania i potrzeby szkoleniowe uczestników. Pozdrawiam. ------------------------------------------------------------------------------------------ Martyna Berger Polecam wszystkim szkolenia prowadzone przez Damiana Wilperta na nich nie można się nudzić (dużo zajęć pobudzających wyobraźnie), idealne dla osób chcących na poważnie zacząć pracować jako handlowiec. Szkolenia odbywają się w małych grupach, co daje możliwość poznania innych uczestników oraz współpracy na szkoleniu. Ciekawe ćwiczenia, pełne zaangażowanie trenera i dobra atmosfera sprzyjają pozyskiwaniu wiedzy.