Ogłoszenia targów i szkoleń
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon. Nowoczesne zasady telemarketingu.

| Status | |
|---|---|
| Miejsce | Małopolskie Zakopane | 
| Data rozpoczęcia | 2012-11-19 | 
| Data zakończenia | 2012-11-21 | 
| www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/243/techniki-skutecznej-sprzedazy-przez-telefon-nowoczesne-zasady-telemarketingu | 
Kontakt
EVOLVO SzkoleniaandCoaching
            Opis
TECHNIKI SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY PRZEZ TELEFON.NOWOCZESNE ZASADY TELEMARKETINGU.CENA REGULARNA:  990,00 PLN                  	         CENA FIRST MINUTE:  840,00 (*)(*) Rabat – 15% obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.DZIĘKI SZKOLENIU UCZESTNICY:  •	Poznają kluczowe nowoczesne techniki sprzedaży przez telefon;•	Dowiedzą się, jak zaczynać rozmowę, by wzbudzić zainteresowanie i zaufanie klienta;•	Nauczą się zadawać klientom pytania, na które uzyskają odpowiedzi, jakich potrzebują;•	Dowiedzą się jak docierać do osób decyzyjnych i prezentować im ofertę;•	Poznają skuteczne strategie reagowania na obiekcje klientów i finalizowania sprzedaży;•	Uświadomią sobie najczęściej popełniane przez telemarketerów błędy;•	Nauczą się eliminować nieprzynoszące zysków czynności i efektywniej planować i wykorzystywać czas pracy.PROGRAM SZKOLENIA:    I  ZARZĄDZANIE CZASEM W TELESPRZEDAŻY – JAK PLANOWAĆ I WYKORZYSTYWAĆ             CZAS, BY PODNIEŚĆ SWOJĄ SKUTECZNOŚĆ?•	Siedem sposobów na oszczędzenie czasu i zachowanie skupienia•	Zamiana działań reaktywnych na proaktywne•	Umiejętność wyznaczania priorytetów, planowania i eliminowania tzw. "złodziei czasu"•	Kontrola:- nad telefonem: ustal nieodwoływalne godziny intensywnego telefonowania- nad pocztą elektroniczną: przygotuj bibliotekę szablonów wiadomości- nad rozmową: wyznacz cel rozmowy i uzyskaj zaangażowanie- nad narzędziami: zacznij skutecznie wykorzystywać narzędzie, które posiadasz     (CRM, poczta elektroniczna)  II  JAK ROZPOCZĄĆ ROZMOWĘ, BY KLIENT NIE ZREZYGNOWAŁ W CZASIE WSTĘPNEJ        WYMIANY ZDAŃ?•	Przedstawianie się – Twoja chwila prawdy•	"Cold calls", czyli dzwonienie na zimno – tak czy nie?•	Zasada wielokrotnego kontaktu•	Do tanga trzeba dwojga, czyli duet: telefon + poczta elektroniczna•	Strategie związane z przedstawianiem się III  JAK DOCIERAĆ DO OSÓB DECYZYJNYCH?•	Odwieczny dylemat telemarketera, czyli jak zidentyfikować i ominąć "strażników dostępu" (sekretarki, asystenci itd.)•	Strategie docierania do osób decyzyjnych IV  JAK PREZENTOWAĆ TO, CO CHCĘ SPRZEDAĆ?•	Czym się różni opowiadanie od sprzedawania?•	Stary vs nowy model sprzedaży - złota reguła rozmowy handlowej•	Aktywne słuchanie jako klucz do sukcesu w telesprzedaży – jak i o co pytać klienta?•	Prezentacja oferty:- stosowanie języka korzyści- jaka jest wasza przewaga konkurencyjna?- kolejność przedstawiania argumentów sprzedażowych – "efekt fajki"- sformułowania, których należy unikać  V  JAK ODPOWIADAĆ NA OBIEKCJE KLIENTÓW?•	Dlaczego klienci zgłaszają zastrzeżenia?•	Pięć głównych rodzajów obiekcji•	Strategie radzenia sobie z zastrzeżeniami VI  JAK SFINALIZOWAĆ SPRZEDAŻ?•	Jak rozpoznać sygnały zakupowe wysyłane przez klienta?•	Dlaczego stare sposoby finalizowania sprzedaży są dziś nieskuteczne?•	Strategie finalizowania sprzedażyVII PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIACENA OBEJMUJE:• intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem• autorskie materiały szkoleniowe• imienny certyfikat uczestnictwa• obiad• przerwy kawowe• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniuMINI GRUPY – MAXI EFEKTYUwaga: Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego  o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.                 MIĘKKIE KOMPETENCJE – TWARDE REZULTATY                                                   biuro@evolvo.pl                                                www.evolvo.pl
    

