Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Sztuka wystąpień publicznych i autoprezentacji

Sztuka wystąpień publicznych i autoprezentacji
Status
Miejsce Łódzkie Łódź
Data rozpoczęcia 2011-07-19
Data zakończenia 2011-07-20
www http://www.ntbc.pl
Email szkolenia@ntbc.pl
Kontakt
New Trend Business Consulting Sp. z o.o. “Centrum Biurowe Targowa 35” ul. Dowborczyków 30/34, 90-019 Łódź Dział Szkoleń: tel.: 42 298 09 61
Opis
Dziś nie wystarczy tylko być uczciwym kontrahentem, dobrym w swej dziedzinie ekspertem, albo dobrym kandydatem do pracy. By osiągnąć sukces, to inni muszą być o tym przekonani, że taki jesteś! Pewne osoby wzbudzają większą sympatię, zaufanie, wydają nam się ekspertami w swojej dziedzinie już po krótkim kontakcie. Co powoduje, że tak się dzieje? Jakie mechanizmy działają, gdy ulegamy namowie obcej osoby? Na wszystkie te pytania znajdą Państwo odpowiedź na naszym szkoleniu. Jesteśmy po to, aby nauczyć Państwa kreowania pozytywnego wizerunku własnego i wystąpień publicznych. Zapraszamy na dwudniowe szkolenie otwarte, przeznaczone dla: ? przedstawicieli handlowych, ? prowadzących prezentacje i szkolenia, ? osób chcących zwiększyć swe szanse na rynku pracy, ? specjalistów, którzy chcą uwiarygodnić siebie jako eksperta w swojej dziedzinie, ? pracowników mających kontakt z partnerami biznesowymi, ? wszystkich, którzy chcą efektywnie wpływać na to, jak są postrzegani. Szkolenia odbywają się w sali konferencyjnej naszej firmy New Trend Business Consulting, przy ul. Dowborczyków 30/34 w Łodzi. Pracujemy w grupie maksimum do 10 uczestników, metodą warsztatową 3T (Teoria/Trening/Tabela). Uczestnicy ćwiczą swoje wystąpienia przed kamerą. Program szkolenia DZIEŃ I 1. Spostrzeganie i wpływ społeczny: • Zasady jakimi kierują się ludzie oceniając innych • Reguły wpływu społecznego- co działa i jak to wykorzystać? • Jak wywołać sympatię? Sposoby na modelowanie emocjami odbiorców. • Znaczenie komunikacji niewerbalnej • Przestrzeń osobista • Jak interpretować cudze zachowania i kontrolować własne. • Jak dostosować formę prezentacji do rodzaju wystąpienia i publiczności, komunikacja niewerbalna w trakcie wystąpienia. DZIEŃ II 2. Przygotowanie prezentacji • Struktura dobrej prezentacji; zrozumiale i ciekawie. • Przygotowanie prezentacji, istota przekazu. • Sposoby radzenia sobie z trudnymi uczestnikami. 3. Pokonanie tremy i innych słabości • Trema- źródło, sposoby radzenia sobie, trening relaksacyjny. • Poczucie własnej wartości i asertywność jako podstawa pracy prezentera. • Pozytywne myślenie.