Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych

Kontakt
Pracownia Kompetencji
Opis
Warsztaty przeznaczone są przede wszystkim dla menedżerów, nauczycieli, trenerów, przedstawicieli handlowych oraz innych osób prezentujących publicznie różne treści. Cele szkolenia Prezentowany warsztat to przede wszystkim rozwój umiejętności przełamywania barier związanych z publicznymi wystąpieniami, wypracowania własnego stylu prezentowania treści, wywierania wpływu na odbiorców, stosowania efektywnych narzędzi podtrzymujących uwagę słuchaczy i wywierania pozytywnego wrażenia. Ponadto zajęcia pomogą w: · Zdobyciu pewności siebie i umiejętności wywierania wpływu na ludzi · Prezentowaniu się na forum firmy, posiedzeniu zarządu lub w innych sytuacjach biznesowych · Kreowaniu swojego biznesowego wizerunku · Zainteresowaniu słuchaczy i wciąganiu ich w dyskusję · Udzielaniu odpowiedzi na trudne pytania Korzyści Zdobyta wiedza pozwoli na przygotowanie własnego warsztatu prezentacji, poznasz techniki i metody prowadzenia wystąpień, oraz zasady komunikacji z grupą, zdobędziesz umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach. · Dostaniesz ogromną porcję wiedzy na temat prowadzenia prezentacji · Zdobędziesz fundamenty do dalszego samodzielnego rozwoju w temacie wystąpień i kreowania siebie · Popracujesz pod okiem trenera, który da Ci informację zwrotną abyś był jeszcze lepszy w tym, co robisz · Będziesz ćwiczył swój warsztat na publiczności · Zobaczysz i przeanalizujesz własne wystąpienia nagrane na video · Zobaczysz postęp Pamiętaj, że to nie jest kwestia talentu dostępnego nielicznym, ale normalna umiejętność, tak jak jazda samochodem, smażenie naleśników bądź odebranie smsa. Kiedyś tego nie umiałeś, a teraz umiesz – i wykonujesz bez trudu - po prostu było Ci to potrzebne. Program CZEŚĆ I · Znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej w wystąpieniach · Autoprezentacja · Coś o prowadzącym czyli sposoby na przedstawianie się · Efekt pierwszego wrażenia - jak go wykorzystać · Mowa ciała podczas wystąpień · gestykulacji czyli co zrobić z rękoma? · Postawa a pewność siebie · Ruch na "scenie" · Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu wzrokowego · Aranżacja przestrzeni, sprzęt, rekwizyty · Trzy filary odpowiedzialne za stan emocjonalny prowadzącego · KOT czyli struktura wystąpienia · Zasada "3P" CZEŚĆ II - PRACA Z KAMERĄ · Łańcuszek mówców czyli rozgrzewka · Diagnoza indywidualnego stylu wystąpienia · Przyjmowanie i udzielanie informacji zwrotnej · Analiza mocnych stron · Wskazanie obszarów do pracy · Modyfikowanie nieskutecznych zachowań CZEŚĆ III - WYWIERANIE WPŁYWU · UFO czyli analiza typów słuchaczy i widzów: słuchowcy, wzrokowcy, kinestetycy. · Sposoby dostosowania komunikatu do percepcji i potrzeb odbiorców · Wzbudzanie zainteresowania · Elementy NLP w wystąpieniach · Trudne sytuacje · Odpowiedzi na pytania z sali · Stany emocjonalne