Ogłoszenia targów i szkoleń
STRATEGIA KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-02-27 |
Data zakończenia | 2012-02-28 |
www | http://www.wikconsulting.pl |
szkolenia@wikconsulting.pl |
Kontakt
tel. 509 66 77 98
Opis
Adresaci szkolenia:
• kadra kierownicza
• właściciele małych i średnich przedsiębiorstw
• kierownicy i specjaliści ds. komunikacji wewnętrznej
• kierownicy i specjaliści ds. public relations
• kierownicy i specjaliści ds. zarządzania zasobami ludzkimi
Metody szkoleniowe:
Szkolenie będzie realizowane w formule warsztatowej. Wykorzystywane metody: mini-wykład, case studies, praca w grupach, praca indywidualna, odgrywanie ról
Korzyści dla uczestników szkolenia:
• Zajęcia prowadzi praktyk z komunikacji wewnętrznej
• Metodyka nauczania oparta jest na najlepszych praktykach szkoleń biznesowych
• Program przeszedł wielokrotną weryfikację w różnych grupach docelowych
• Przewaga części warsztatowej pokazującej praktyczną stronę budowy strategii komunikacji wewnętrznej
Program:
1. Komunikacja wewnętrzna jako element wizerunku organizacji
• Co to jest komunikacja wewnętrzna?
• Jakie są cele komunikacji wewnętrznej?
• Kto uczestniczy w procesie komunikacji?
• Kiedy dbać o komunikację wewnętrzną?
2. Audyt komunikacji wewnętrznej, czyli wstęp do budowy strategii komunikacji wewnętrznej
3. Elementy strategii komunikacji wewnętrznej
• Analiza sytuacji wyjściowej
• Cele komunikacji wewnętrznej
• Grupy docelowe
• Narzędzia
• Harmonogram
• Budżet
• Ewaluacja działań
4. Narzędzia komunikacji wewnętrznej
• Narzędzia standardowe
• Nowe media w komunikacji wewnętrznej
5. Ewaluacja strategii komunikacji wewnętrznej
• Kontrola wdrożenia
• Kontrola efektywności
6. Najważniejsze zasady i najczęstsze błędy w komunikacji wewnętrznej
Cele szkoleniowe:
1. Poziom wiedzy – uczestnik:
• wie, co to jest komunikacja wewnętrzna
• wie, kto uczestniczy w procesie komunikacji
• wie, kiedy powinno się prowadzić komunikację wewnętrzną
• zna elementy strategii komunikacji wewnętrznej
• zna najważniejsze narzędzia wykorzystywane w komunikacji wewnętrznej
• zna najważniejsze zasady i największe błędy w komunikacji wewnętrznej
2. Poziom umiejętności – uczestnik:
• potrafi określić cele i zadania komunikacji wewnętrznej
• potrafi dokonać audytu komunikacji wewnętrznej
• potrafi opracować strategię komunikacji wewnętrznej
• potrafi dokonać ewaluacji opracowanej strategii komunikacji wewnętrznej
3. Poziom postaw – uczestnik:
• rozumie, jak ważną rolę odgrywa komunikacja wewnętrzna w organizacji
• jest przekonany o roli audytu komunikacyjnego w budowaniu skutecznej strategii komunikacji wewnętrznej
• jest świadomy wagi działań ewaluacyjnych w odniesieniu do strategii komunikacji wewnętrznej