Ogłoszenia targów i szkoleń
SPRZEDAŻ: Psychologia kontaktu z klientem. Wywieranie wpływu na decyzje zakupowe klienta.

| Status | |
|---|---|
| Miejsce | Małopolskie Zakopane | 
| Data rozpoczęcia | 2012-11-19 | 
| Data zakończenia | 2012-11-21 | 
| www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/3886/sprzedaz-psychologia-kontaktu-z-klientem-wywieranie-wplywu-na-decyzje-zakupowe-klienta | 
Kontakt
EVOLVO SzkoleniaandCoaching
            Opis
PSYCHOLOGIA KONTAKTU Z KLIENTEMWYWIERANIE WPŁYWU NA DECYZJE ZAKUPOWE KLIENTACZAS TRWANIA SZKOLENIA: 1 dzień, 8 hCENA REGULARNA: 990,00 PLN                  	           CENA FIRST MINUTE: 840,00 (*)(*) Rabat 15% obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:•	Poznają i nauczą się w praktyce stosować najważniejsze sposoby wywierania wpływu na ludzi,     dzięki czemu wzrośnie ich skuteczność w kontaktach z klientami;•	Uświadomią sobie najczęściej popełniane błędy w kontakcie z klientem, które zmniejszają siłę ich   perswazji;•	Dowiedzą się, dlaczego dotychczas stosowane techniki sprzedaży nie działają i poznają  nowoczesne zasady sprzedaży, które przynoszą wymierne korzyści;•	Nauczą się szybko i skutecznie osiągać swoje cele w kontaktach z klientami.PROGRAM SZKOLENIA:I     JAK DUŻO CIEBIE I TWOJĄ FIRMĘ KOSZTUJE BRAK UMIEJĘTNOŚCI WYWIERANIA          WPŁYWU NA KLIENTÓW?•	Łamanie szyfru perswazji•	Etyka wywierania wpływu: czym różni się perswazja od manipulacji?•	Zaprogramuj się na sukces –wykorzystanie programowania neurolingwistycznego (NLP)        do zwiększenia efektów sprzedażowychII    ODPORNOŚĆ NA PERSWAZJĘ – 10 PRZESZKÓD, KTÓRE ZMNIEJSZAJĄ SIŁĘ TWOJEJ              PERSWAZJI W KONTAKCIE Z KLIENTEMIII   6 UNIWERSALNYCH REGUŁ WYWIERANIA WPŁYWU NA LUDZI – PRAKTYCZNE           TECHNIKI I METODY ZASTOSOWANIA ICH W KONTAKCIE Z KLIENTEM:•	Wzajemność•	Zaangażowanie i konsekwencja•	Społeczny dowód słuszności•	Lubienie i sympatia•	Autorytet•	NiedostępnośćIV  NOWOCZESNE TECHNIKI SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA: •	3 gwarantowane sposoby na skuteczną perswazję w sprzedaży i obsłudze klienta•	Prawo równowagi: co najsilniej przemawia do twoich klientów?•	Dopasowanie sposobu komunikacji do typu osobowości klienta V  PYTANIA UCZESTNIKÓW, PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA  SZKOLENIE PROWADZI:Wiktoria CzyżewskaPsycholog biznesu, trener-ekspert, coach.Absolwentka psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Szkoły Trenerów Wszechnicy UJ.Handlowiec – praktyk, menedżer zespołu handlowego.Posiada jedenastoletnie, poparte sukcesami, doświadczenie w obsłudze klienta indywidualnego (B2C) i biznesowego (B2B), w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym. Specjalizuje się w rozwoju kompetencji handlowych (techniki sprzedaży, obsługa klienta, negocjacje handlowe), osobistych (m.in. komunikacja interpersonalna, asertywność, radzenie sobie ze stresem, automotywacja) oraz menedżerskich (zarządzanie zespołem, systemy motywacyjne). Przeprowadza zarówno szkolenia, jak i coachingi z zakresu rozwoju kompetencji miękkich (m.in. dla kadry menadżerskiej Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych  S.A., Kancelarii Sejmu RP, ArcelorMittal Poland, DPD Polska, Krakowskiego Biura Festiwalowego, Budoserwis Sp. z o.o., Arcen Polska, Berghaus Poland, TREFL-Kraków, SALEWA, Polami, Masonite Sp. z o.o., Euro-Tax.pl, PUP Tychy). Firmy przeszkolone w szkoleniach otwartych to m.in.: Fabryka Przewodów Energetycznych S.A., Najwyższa Izba Kontroli, TUV Rheinland Polska, Zakłady Azotowe w Tarnowie-Mościcach S.A., Bank Zachodni WBK, KOMIN-FLEX, PKO Bank Polski, REMAG S.A., UNIBIT Sp. z o.o., Raiffeisen Bank Polska S.A., Zakłady Remontowe Energetyki Katowice S.A., , Mifamaroll Sp. z o.o., Węgliki Spiekane Baildonit Sp. z o.o., CONBELTS BYTOM S.A., NAVOTECH Inżynieria Środowiska, ELTRANS Sp. z o.o., PUP Chodzież, PUP Wieliczka,CentrumInformatyki Sp. z o.o. i wiele innych…CENA OBEJMUJE:• intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem, praktykiem• autorskie materiały szkoleniowe	• imienny certyfikat uczestnictwa• obiad• 2 przerwy kawowe• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniuMINI GRUPY – MAXI EFEKTYZe względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego  o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń. Gwarancja realizacji szkolenia w grupach od: 3 osób!                MIĘKKIE KOMPETENCJE – TWARDE REZULTATY                                                            biuro@evolvo.pl                                                        www.evolvo.pl
    

