Ogłoszenia targów i szkoleń
Sprzedaż i marketing usług turystycznych - HR-SIM/ZGTUR (EFS).

| Status | |
|---|---|
| Miejsce | Lubelskie Lublin | 
| Data rozpoczęcia | 2012-11-08 | 
| Data zakończenia | 2012-11-09 | 
| www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/4347/sprzedaz-i-marketing-uslug-turystycznych-hr-simzgtur-efs | 
Kontakt
Altkom Akademia
            Opis
Altkom zaprasza do wzięcia udziału w projekcie szkoleniowym "Profesjonalne kadry lubuskiej turystyki" którego
 celem jest wzmocnienie konkurencyjności lubuskich mikro i małych 
przedsiębiorstw z branży turystycznej, szczególnie z obszaru 
hotelarstwa, gastronomii i rekreacji, poprzez podniesienie kwalifikacji 
pracowników w zakresie ich umiejętności zawodowych. Szkolenia przygotują
 uczestników, zwłaszcza kobiety stanowiące minimum 60 % uczestników 
projektu, do efektywnego prowadzenia biznesu i profesjonalnej obsługi 
turystów.
Więcej informacji dotyczących rekrutacji na szkolenia można uzyskać na stronie internetowej projektulub kontaktując się z naszym Konsultantem:
Sylwia Purcelewskae-mail: sylwia.purcelewska@altkom.pltel: 224170180
Program szkolenia:
• Część wstępna.  o Przywitanie i przedstawienie się prowadzących, firmy i wzajemne zapoznanie się uczestników.  o Przedstawienie programu i spraw organizacyjnych związanych z programem EFS.  o Uzgodnienie zasad kontraktu.  o Pre-test.   • Zapotrzebowanie na usługi turystyczne.  o Istota i znaczenie turystyki.  o Podstawowe pojęcia w turystyce.  o Różne definicje turystyki i rynku turystycznego.  o Determinanty rozwoju ruchu turystycznego.   • Zdefiniowanie odbiorcy (klienta) usług turystycznych. o Ogólne zagadnienia dotyczące rynku usług turystycznych w Polsce.  o Elementy rynku turystycznego i jego funkcje.  o Charakterystyka popytu turystycznego.  o Charakterystyka podaży turystycznej.  o Segmentacja rynku turystycznego oraz jego motywy turystyczne.   • Obsługa klienta usług turystycznych. o Czy może być większy skarb dla hotelu niż lojalny klient?  o Okres jesienno – wczesno – zimowy.  o Gościnność ... czyli jak opisać nieopisane.  o Aspekt społeczny.   • Usługi gastronomiczne i rozrywkowe jako element event marketing. o Scenariusze realizacji usług gastronomicznych.  o Analiza cen usług gastronomicznych.  o Specyfika kontaktów handlowych w gastronomii.  o Podstawowe zagadnienia z zakresu sztuki kulinarnej.  o Rola sztuki lub rozrywki w organizacji imprez gastronomicznych. • Lokalny produkt turystyczny. o Pojęcie produktu turystycznego.  o Struktura produktu turystycznego.  o Typy turystów ze względu na ich potrzeby.   • Programowanie imprez turystycznych. o Planowanie imprezy turystycznej.  o Rodzaje imprez.  o Etapy imprezy turystycznej.  o Kalkulacja imprezy turystycznej i zamawianie świadczeń.   • Public Relations w turystyce. o Public relations - zasady kontaktowania się z mediami.  o Public relations online.  o Promocja wystawiennicza - wybór targów, przygotowania do imprezy wystawienniczej.  o Wybór targów.  o Ustalenie celów .  o Plan działań.  o Formy promocji podczas targów.   • Zakończenie. o Podsumowanie. Post-test.  o Ankiety.  o Rozdanie certyfikatów.
    

