Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży (Warszawa, Rzeszów, Kraków, Katowice, Łódź, Gdańsk)

Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży (Warszawa, Rzeszów, Kraków, Katowice, Łódź, Gdańsk)
Status
Miejsce Polska Warszawa, Rzeszów, Kraków, Katowice, Łódź, Gdańsk
Data rozpoczęcia 2017-07-07
Data zakończenia 2017-10-31
www http://www.szkolenia-mc.pl
Email maticonsulting@szkolenia-mc.pl
Kontakt
M | +48 600 433 371 / tel./fax + 48 61 2828766 E | maticonsulting@szkolenia-mc.pl W | www.szkolenia-mc.pl F | http://www.facebook.com/MatiConsultingSzkolenia
Opis
Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać, jak budować pozytywny wizerunek firmy. Osoby uczestniczące w szkoleniu poznają tajniki jak być dobrym sprzedawcą. 1. Poszukiwanie potencjalnych Klientów - dziesięć etapów procesu sprzedaży - etapy poprzedzające prezentację - potencjalni Klienci: segmentacja rynku - gdzie szukać potencjalnych Klientów - planowanie strategii poszukiwania potencjalnych Klientów - budowanie baz 2. Metody poszukiwania potencjalnych Klientów - poszukiwanie przez Internet - rozmowy w ciemno - nieskończony łańcuch rekomendacji - przejmowanie „osieroconych Klientów” - kluby kontaktów - listy potencjalnych Klientów - publikowanie artykułów - wystawy, targi i pokazy publiczne - ośrodki oddziaływania - mailing - telefon i telemarketing - obserwacja - wykorzystanie sieci kontaktów - media społecznościowe - bazy firm - bazy ofert - współpraca z instytucjami jako metoda pozyskania klienta - rejestry - radio i telewizja - e-marketing 3. Wskazówki ułatwiające poszukiwanie Klientów - rekomendacje - umawianie się na rozmowę z Klientem: etapy rozmowy telefonicznej - rodzaje pytań w rozmowie w obsłudze z trudnym Klientem: pytania otwarte, pytania zamknięte, pytania precyzujące – poprawne – asertywne formułowanie przekazu - wykorzystywanie poczty elektronicznej