Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży

Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Status
Miejsce Dolnośląskie Wrocław
Data rozpoczęcia 2013-09-20
Data zakończenia 2013-09-20
www http://www.szkolenia-mc.pl
Email maticonsulting@szkolenia-mc.pl
Kontakt
Mati Consulting szkolenia www.szkolenia-mc.pl maticonsulting@szkolenia-mc.pl
Opis
Cel szkolenia: Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać, jak budować pozytywny wizerunek firmy. Osoby uczestniczące w szkoleniu poznają tajniki jak być dobrym sprzedawcą, jak również - jak zarządzać swoim czasem aby realizować wyznaczone cele. Odbiorcy szkolenia: Obsługa klienta, sprzedawcy, przedstawiciele handlowi i inni. Szkolenie dla firm oraz dla osób indywidualnych. Szkolenie przeznaczone dla tych, którzy związani są lub będą zajmować się handlem, pracują lub będą pracować z Klientami, dla osób podejmujących własną działalność gospodarczą oraz dla wszystkich, którzy chcą zgłębić wiedzę na temat sposobów pozyskiwania Klienta i organizacji sprzedaży. Program szkolenia: 1.Poszukiwanie potencjalnych Klientów - dziesięć etapów procesu sprzedaży - etapy poprzedzające prezentację - potencjalni Klienci - gdzie szukać potencjalnych Klientów - planowanie strategii poszukiwania potencjalnych Klientów 2.Metody poszukiwania potencjalnych Klientów - poszukiwanie przez Internet - rozmowy w ciemno - nieskończony łańcuch rekomendacji - przejmowanie „osieroconych Klientów” - kluby kontaktów - listy potencjalnych Klientów - publikowanie artykułów - wystawy i pokazy publiczne - ośrodki oddziaływania - mailing - telefon i telemarketing - obserwacja - wykorzystanie sieci kontaktów 3.Wskazówki ułatwiające poszukiwanie Klientów - pula potencjalnych Klientów - rekomendacje - umawianie się na rozmowę z Klientem - wykorzystywanie poczty elektronicznej 4.Planowanie rozmowy z Klientem - przygotowanie do rozmowy z klientem - etapy procesu myślowego potencjalnego Klienta - proces sprzedaży - zebranie wiadomości 5.Organizacja sprzedaży - typ sprzedawcy a rodzaj obsługiwanych klientów - formy organizacji działu sprzedaży - określanie liczebności personelu sprzedaży - pozyskiwanie personelu sprzedaży: rekrutacja i selekcja, wybór kandydatów - charakterystyka dobrego sprzedawcy 6. Zarządzanie czasem i obszarem sprzedaży - harmonogram pracy, zarządzanie czasem - organizacja pracy, przygotowanie planu sprzedaży - pożeracze czasu - krzywa osiągnięć i cele - podstawy planowania www.szkolenia-mc.pl cena: 495 zł brutto Patronat nad szkoleniem objął: OPENKontakt.com