Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży

Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Status
Miejsce Małopolskie KRAKÓW
Data rozpoczęcia 2012-01-10
Data zakończenia 2011-01-10
www http://www.szkolenia-mc.pl
Email maticonsulting@szkolenia-mc.pl
Kontakt

Mati Consulting szkolenia www.szkolenia-mc.pl e-mail: maticonsulting@szkolenia-mc.pl tel. 600 43 33 71

Opis

PROGRAM SZKOLENIA:

1.Poszukiwanie potencjalnych Klientów - dziesięć etapów procesu sprzedaży - etapy poprzedzające prezentację - potencjalni Klienci - gdzie szukać potencjalnych Klientów - planowanie strategii poszukiwania potencjalnych Klientów

 

2.Metody poszukiwania potencjalnych Klientów - poszukiwanie przez Internet - rozmowy w ciemno - nieskończony łańcuch rekomendacji - przejmowanie „osieroconych Klientów” - kluby kontaktów - listy potencjalnych Klientów - publikowanie artykułów - wystawy i pokazy publiczne - ośrodki oddziaływania - mailing - telefon i telemarketing - obserwacja - wykorzystanie sieci kontaktów

 

3.Wskazówki ułatwiające poszukiwanie Klientów - pula potencjalnych Klientów - rekomendacje - umawianie się na rozmowę z Klientem - wykorzystywanie poczty elektronicznej

 

4.Planowanie rozmowy z Klientem - przygotowanie do rozmowy z klientem - etapy procesu myślowego potencjalnego Klienta - proces sprzedaży - zebranie wiadomości

 

5.Organizacja sprzedaży - typ sprzedawcy a rodzaj obsługiwanych klientów - formy organizacji działu sprzedaży - określanie liczebności personelu sprzedaży - pozyskiwanie personelu sprzedaży: rekrutacja i selekcja, wybór kandydatów - charakterystyka dobrego sprzedawcy

 

6. Zarządzanie czasem i obszarem sprzedaży - harmonogram pracy, zarządzanie czasem - organizacja pracy, przygotowanie planu sprzedaży - pożeracze czasu - krzywa osiągnięć i cele - podstawy planowania

 

7.Sztuka sprzedawania - sprzedawca i jego kwalifikacje - motywy zachowań konsumentów - rodzaje Klientów i kryteria ich podziału - psychologia sprzedaży