Ogłoszenia targów i szkoleń
Skuteczny przedstawiciel handlowy - poziom zaawansowany (Limitowana Edycja)

| Status | |
|---|---|
| Miejsce | Mazowieckie Warszawa | 
| Data rozpoczęcia | 2012-11-15 | 
| Data zakończenia | 2012-11-15 | 
| www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/45/skuteczny-przedstawiciel-handlowy-poziom-zaawansowany-limitowana-edycja | 
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
            Opis
Zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczny przedstawiciel handlowy - poziom zaawansowany (Limitowana Edycja)>>>
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności i postaw u doświadczonych handlowców, którzy zamierzają osiągnąć profesjonalizm w sprzedaży. Szkolenie koncentruje się na zaawansowanych technikach oraz sytuacjach trudnych w sprzedaży, wymagających ponadprzeciętnych umiejętności.
Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:- budować własny wizerunek- kreować pozytywne nastawienie- wykorzystywać umiejętności perswazji- pokonywać trudne obiekcje klientów- skutecznie działać w trudnych sytuacjachefektywnie zarządzać portfelem klientów
Program szkolenia
Krótkie przypomnienie podstawowych technik sprzedaży: - etapy wizyty handlowej- nawiązanie relacji z klientem- odkrycie potrzeb- operowanie korzyściami- zamknięcie sprzedaży
"Marka" handlowca: - jak być najlepszym handlowcem ?- sposoby na wyróżnienie się- techniki autoprezentacji- czynniki sukcesu w sprzedaży
Moja "osobowość" handlowa: - autoanaliza własnych mocnych stron i obszarów do rozwoju- opracowanie kierunków rozwoju
Komunikacja w sprzedaży: - wykorzystanie mowy ciała- użyteczne słownictwo – pozytywna komunikacja- co mówić, czego nie mówić ?- kierowanie rozmową
Sztuka perswazji: - dlaczego ludzie kupują ?- style wywierania wpływu- skuteczna prezentacja handlowa- obrona przed brudnymi chwytami
Pokonywanie obiekcji: - dlaczego klienci mówią "nie" ?- typologia obiekcji- dobór techniki do obiekcji- techniki pokonywania obiekcji
Współpraca z trudnymi klientami: - typologia klientów- sposoby radzenia sobie z trudnymi klientami- postępowanie w sytuacjach trudnych
Elementy zarządzania czasem i terytorium sprzedaży: - zasady zarządzania czasem- reguły planowania pracy- istota obszaru sprzedaży- analiza i segmentacja klientów- planowanie tras
Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia:
"Szkolenie przygotowane profesjonalnie, prowadzone na bazie ćwiczeń, a nie samej teorii. POLECAM!" 
"Szkolenie energetyczne i inspirujące, ćwiczenia i przykłady + SUPER SCENKI FILMOWE!" 
"Szkolenie bardzo inspirujące, dające możliwość świeżego spojrzenia na pracę." 
"Miła atmosfera, możliwość czynnego udziału poprzez zadania." 
"Szkolenie prowadzone w miłej atmosferze przez trenera z dużym doświadczeniem praktycznym."
"Polecam, profesjonalizm w pełnym tego słowa znaczeniu." 
"Sprawnie i konkretnie, otwartość na uczestników szkolenia." 
"Ciekawe, z życia wzięte."SZKOLENIA
    

