Ogłoszenia targów i szkoleń
Skuteczne przywództwo - trening umiejętności menedżerskich

| Status | |
|---|---|
| Miejsce | Mazowieckie Altkom Akademia S.A. Warszawa, ul. Chłodna 51, budynek WTT. | 
| Data rozpoczęcia | 2012-11-08 | 
| Data zakończenia | 2012-11-09 | 
| www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/4314/skuteczne-przywodztwo-trening-umiejetnosci-menedzerskich | 
Kontakt
MASTERS Centrum Szkolenia Biznesu AandA Polanska sp. j.
            Opis
Celem szkolenie jest przekazanie praktycznej wiedzy i doskonalenie umiejętności pełnienia ról kierowniczych.Dowiecie się Państwo m.in.:     jak elastycznie posługiwać się różnorodnymi stylami zarządzania     jak zostać liderem dla innych     jak wyznaczyć cele i kontrolować realizację zadań     jak inspirować siebie i podwładnych do realizacji zamierzonych celów     jak motywować pracowników do efektywniejszej pracy     jak rozwiązywać konflikty i twórczo je wykorzystywaćProgram szkoleniaI. KIEROWANIE I ZARZĄDZANIE – jak dopasować preferowany przez siebie styl zarządzania do stylu najbardziej pożądanego przez pracowników i organizację    czynniki warunkujące sprawne zarządzanie personelem    style i metody kierowania    sukces indywidualny, a sukces zespołu – dylematy i sprzecznościII. JAK KIEROWAĆ WŁASNYM ROZWOJEM    organizacja pracy własnej    zarządzanie czasem pracy, planowanie zadań i czynności     wyznaczanie celów i metody ich realizacjiIII. TO, ŻE JESTEŚ LIDEREM, NIE CZYNI CIĘ AUTOMATYCZNIE KIMŚ    co czyni lidera?    co robić samemu, a co z pomocą grupy    czy jesteś asertywnym menedżerem?    prawa asertywności – zrób bilans "opłacalności" swoich zachowań * asertywne przekazywanie własnych opinii/przekonańIV. JAK OPRZEĆ SIĘ PRESJI I MANIPULACJI W ZARZĄDZANIU    radzenie sobie z presją i manipulacją    zamiana oceny na opinię    radzenie sobie z krytyką i atakiem    podstępne praktyki stosowane przez pracownika    sygnały dostępu (elementy odkrycia się partnera rozmowy)    "zdarta płyta" * zamglenieV. JAK ZARZĄDZAĆ PRZEZ DELEGOWANIE UPRAWNIEŃ    warunki właściwego delegowania uprawnień    miejsce i obszar delegowania    podział uprawnień pomiędzy linią a sztabem    motywacyjna rola delegacjiVI. JAK MOBILIZOWAĆ PRACOWNIKÓW DO SKUTECZNEGO DZIAŁANIA    wzorce motywacyjne niezbędne do efektywnego funkcjonowania firmy i metody ich uruchamiania    rodzaje oddziaływań motywacyjnych (motywacyjne funkcje płac, pozapłacowe oddziaływania motywacyjne)    kary i nagrody jako instrument oddziaływania na pracownika – skuteczność i ograniczenia sposób kierowania, przydział zadań oraz zakres autonomii pracowniczej jako źródło motywacjiVII. MOTYWACJA A SYSTEM OCEN PRACOWNICZYCH    założenia systemu ocen    samoocena pracownika    okresowa rozmowa oceniająca    plany dotyczące przyszłości zawodowej pracownikaVIII. ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW I ICH ROLA W BUDOWANIU CECH LIDERA    autodiagnostyka własnego stylu reagowania na konflikt    strategie rozwiązywania konfliktów (gry symulacyjne)    konwencjonalne i niekonwencjonalne techniki łagodzenia sporów     wiarygodność przełożonego i jej wpływ na rozwiązywanie konfliktów.
    

