Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Skuteczna sprzedaż - techniki sprzedaży i psychologia klienta

Skuteczna sprzedaż - techniki sprzedaży i psychologia klienta
Status
Miejsce Małopolskie Kraków
Data rozpoczęcia 2013-10-28
Data zakończenia 2013-10-29
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/2170/skuteczna-sprzedaz-techniki-sprzedazy-i-psychologia-klienta
Email
Kontakt
Biznes Edukator Sp. z o. o.
Opis
Cel szkolenia: zwiększenie skuteczności w pozyskiwaniu nowych klientów, udoskonalenie umiejętności prowadzenia rozmowy handlowej z klientami o różnych osobowościach, poznanie skutecznych metod na budowanie zainteresowania klienta, prezentowanie oferty, przekonywanie i rozwiewanie wątpliwości, poznanie wybranych technik negocjacyjnych, udoskonalenie umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientem. Program: MODUŁ I - Istota Sprzedaży Czym jest Sprzedaż (czyli poznanie zasad jakie obowiązują w sprzedaży) Sprzedaż właściwa i niewłaściwa (czyli najczęstsze błędy popełniane w sprzedaży) MODUŁ II - Komunikacja interpersonalna w sprzedaży Czym jest komunikowanie się (czyli poznanie reguł obowiązujących w komunikowaniu się) Bariery w komunikowaniu się (czyli co utrudnia naszą komunikację z innymi) MODUŁ III - Komunikacja werbalna i niewerbalna w sprzedaży Mowa Ciała (czyli jak właściwie: chodzić, stać, siadać, ubierać się, używać gestów i rekwizytów) Głos (czyli jak swój głos: wzmacniać, obniżać, modulować, pielęgnować w kontekście obsługi Klienta) Słowa, słowa, słowa (czyli stosowanie języka sprzedaży) MODUŁ IV - Badanie potrzeb Klienta Aktywne słuchanie (czyli jak stać się dobrym słuchaczem i budować relacje z Klientem) Sposoby badania potrzeb (czyli sztuka stawiania właściwych pytań) MODUŁ V - Prezentowanie usługi\produktu Opinie i fakty (czyli jak skutecznie prezentować produkt/usługę) Argumentowanie (czyli jak mówić w sposób logiczny i zrozumiały) MODUŁ VI - Trudne sytuacje Bank obiekcji (czyli jak radzić sobie z zastrzeżeniami Klienta) Praca nad emocjami (czyli jak panować nad swoimi emocjami w kontakcie z Klientem) Asertywność (czyli jak z szacunkiem do siebie i Klientów mówić o swoich odczuciach) MODUŁ VII - Zamykanie sprzedaży Rodzaje zamknięć (czyli jak skutecznie finalizować tranzakcje) Relacje posprzedażowe (czyli jak dbać o Klienta)  Referencje (czyli jak pozyskiwać nowych Klientów)   Miejsce szkolenia: Informacja o dokładnym miejscu, w którym odbędzie się szkolenie, zostanie Państwu przekazana najpóźniej na tydzień przed terminem szkolenia.   Zapisy:W celu zapisania się na szkolenie prosimy o wypełnienie i odesłanie faxem lub mailem formularza zgłoszenia (.pdf), który znajduje się na naszej stronie internetowej http://www.biznesedukator.pl/szkolenia-otwarte/szkolenie_ze_skutecznej_sprzedazy/133.html (przycisk "Zamów")  Kontakt: W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkolenia, prosimy o kontakt: mailowy: szkolenia@biznesedukator.pl lub telefoniczny: (22) 649 15 83   Zapraszamy także do zapoznania się z całą naszą ofertą na stronie: www.biznesedukator.pl