Ogłoszenia targów i szkoleń
Skuteczna komunikacja interpersonalna

| Status | |
|---|---|
| Miejsce | Małopolskie Zakopane | 
| Data rozpoczęcia | 2012-11-19 | 
| Data zakończenia | 2012-11-21 | 
| www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/241/skuteczna-komunikacja-interpersonalna | 
Kontakt
EVOLVO SzkoleniaandCoaching
            Opis
SKUTECZNA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNACENA REGULARNA: 1950 PLN netto               CENA FIRST MINUTE: 1650 PLN netto(*)(*) Rabat – 15% obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.CEL SZKOLENIA:  podniesienie świadomości i umiejętności komunikacji interpersonalnejKORZYŚCI  DLA  UCZESTNIKÓW:•	Poznanie podstawowych filarów komunikacji interpersonalnej•	Nabycie umiejętności prawidłowego prowadzenia rozmowy•	Nabycie umiejętności dostosowywania się do określonych typów komunikacyjnych•	Usprawnienie procesów komunikacyjnych w miejscu pracy•	Utrwalenie umiejętności przez ćwiczenia praktycznePROGRAM SZKOLENIA:1.  KOMUNIKACJA NIEWERBALNA •	mowa ciała i jej wpływ na odbiór rozmówcy•	 pierwsze wrażenie jako źródło nastawienia •	 praca z głosem ( ton głosu jako istotny nośnik informacji)2.  KOMUNIKACJA WERBALNA •	Zdobywanie informacji – rola i rodzaje pytań•	Aktywne słuchanie – empatia, odzwierciedlanie, typy reprezentacji sensorycznej, parafraza,    klaryfikacja•	Skuteczna argumentacja3.  BARIERY KOMUNIKACYJNE I SPOSOBY ICH OMINIĘCIA•	Przejście z komunikatów typu "Ty" na komunikaty typu "Ja"•	Zmiana interpretacji na fakty•	Jak działa plotka4.  TYPY KOMUNIKACYJNE – JAK JE ROZPOZNAĆ, ZROZUMIEĆ          I DOSTOSOWAĆ DO NICH NASZ PRZEKAZ•	Przyjaciel – harmonia i relacje z ludźmi•	Wódz – dążenie do celu i kontrola•	Analityk – obserwacja i analiza•	Wizjoner – poszukiwanie nowych rozwiązań i zabawa5.   KOMUNIKACJA W MIEJSCU PRACY•	Udzielanie konstruktywnej pochwały i konstruktywnej krytyki•	Wyrażanie swoich potrzeb i próśb w sposób zdecydowany ale nieinwazyjny•	Asertywna odmowa•	Prawidłowe prowadzenie dyskusji•	Dogadywanie się w warunkach rozbieżności stanowiskSZKOLENIE PROWADZI:Trener biznesu i coach.Absolwentka studiów MBA o specjalności "Zarządzanie Zasobami Ludzkimi" w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu, studiów podyplomowych "Coaching" w Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy oraz Szkoły Trenerów Ośrodka Doradztwa i Treningu Kierowniczego.Posiada czteroletnie doświadczenie trenerskie i dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe, głównie w zakresie obsługi klienta i strukturach handlowo-sprzedażowych. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń i coachingów z następujących obszarów tematycznych: komunikacja w kontaktach z klientami, trudne sytuacje w kontaktach z klientami, automotywacja, asertywność, praca z trudnym klientem, zarządzanie czasem i stresem, obsługa klienta przez telefon, komunikacja w obsłudze klienta, komunikacja w organizacji, budowanie zespołów, obsługa klienta przez telefon, skuteczne negocjacje handlowe, podstawowe i zaawansowane techniki sprzedaży. Prowadziła szkolenia m.ni. dla: Towimor S.A., Worwag Pharma, Danone Sp. Z o.o., Sempre maszyny i urządzenia, Bardusch Polska, Mueller Fabryka Świec, Makoma sp. z o.o., JHJ sp. z o.o, Pracownia HR, Edoradca sp. z o.o., Twój ogród s. c., Digitouch sp. z o.o., PHUHast, , Profit Okna s. c., Grafco s. c., PPHU Karel, Perfekt Gaul. sp. j, F.H.U. Tora, Szkoła językowa Languacentre, Jama s. c., SWS Kancelaria Prawna…CENA OBEJMUJE:• intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem• autorskie materiały szkoleniowe• imienny certyfikat uczestnictwa• 2 obiady• 4 przerwy kawowe• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniuMINI GRUPY – MAXI EFEKTYUwaga: Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego  o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń. Gwarancja realizacji szkolenia w grupach od: 4 osób!                MIĘKKIE  KOMPETENCJE – TWARDE  REZULTATY                                                    biuro@evolvo.pl                                                www.evolvo.pl
    

