Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Reklama360

Reklama360
Status
Miejsce Świat Poznań
Data rozpoczęcia 2015-09-29
Data zakończenia 2015-10-01
www http://www.reklama360.eu
Email Ilona.Rosiak@mtp.pl
Kontakt

Dyrektor projektu:

Ilona Rosiak,

tel. 691 030 267,

Ilona.Rosiak@mtp.pl

Opis

Pięć stref tematycznych, rozbudowany program wydarzeń towarzyszących skoncentrowane w ramach Kreatywnej Areny, poszerzenie zakresu tematycznego oraz nowe narzędzia do kontaktu ze zwiedzającymi stanowią trzon zmian zwiastujących wydarzenie pełne inspiracji!

Nowa odsłona najbardziej interaktywnego spotkania środowiska reklamy i marketingu to zdecydowanie więcej niż targi.  Wśród zwiedzających targi REKLAMA360 spotkać będzie można wyłącznie profesjonalistów. Dwoma głównymi grupami gości będą marketerzy i specjaliści ds. reklamy i marketingu firm z rozmaitych branż oraz przedstawiciele agencji reklamowych, domów mediowych i pracowni reklamy. Nie zabraknie również grafików, programistów, ludzi słowa, organizatorów imprez itp.

Przestrzeń ekspozycji podzielona będzie na 5 stref tematycznych:

Tasting & Fashion Zone (Strefa Smaku i Mody), a w niej m.in.:

·        Słodycze, napoje, przekąski

·        Odzież reklamowa, odzież korporacyjna, odzież robocza

·        Akcesoria, dodatki, opakowania, naczynia

·        Catering

·        Inne

Technology Zone (Strefa Technologii), czyli m.in.:

·         Poligrafia reklamowa, druk wielkoformatowy, reklamy zewnętrzne

·         Maszyny drukujące, CNC, plotery, lasery, sztance, gilotyny, bindownice

·         Materiały eksploatacyjne

·         Web-to-print

·         Inne

Events Zone (Strefa Eventów), która obejmie m.in.:

·         Scenę, oświetlenie, nagłośnienie, efekty

·         Konstrukcje dmuchane i pneumatyczne, targowe, standy, displaye

·         Agencje artystyczne, eventowe, modelek, hostess

·         Inne

Gifts Zone (Strefa Gadżetów i Upominków), a zatem m.in.:

·         Upominki, gadżety

·         Kalendarze, wydawnictwa, artykuły piśmiennicze

·         Gadżety elektroniczne, domowe, biurowe

·         Inne

Innovation Zone (Strefa Innowacji) uwzględniającą m.in.:

·         Aplikacje mobilne

·         Rozwiązania dla e-handlu

·         Grafikę komputerową

·         Inne