Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Reklama w Google AdWords od podstaw Termin: 2011.05.23, Łódź

Reklama w Google AdWords od podstaw Termin: 2011.05.23, Łódź
Status
Miejsce Łódzkie Łódź
Data rozpoczęcia 2012-05-23
Data zakończenia 2011-05-23
www http://www.edukey.pl/szkolenie/43/155
Email biuro@edukey.pl
Kontakt
Dane kontaktowe ul. Rewolucji 45a, lokal nr 7 90-215 Łódź, g. 9:00 - 17:00 e-mail: biuro@edukey.pl tel. (42) 630-80-99 fax. (42) 298-06-97
Opis
Program szkolenia i inne informacje Promocja w wyszukiwarkach jest jedną z najbardziej skutecznych dzięki odwróceniu tradycyjnego procesu komunikacji. Teraz to klient sam szuka Twoich usług – pomóż mu je odnaleźć. Poznaj narzędzia dzięki którym zaistniejesz w wyszukiwarce Google oraz metody które sprawią, że Twoja kampania będzie efektywna kosztowo i szybko przełoży się na zyski. Zapraszamy na szkolenie. Adresaci szkolenia: Specjaliści od marketingu/reklamy/PR, właściciele firm, handlowcy, osoby prowadzące sklep internetowy oraz wszyscy chcący wykorzystać ogromny potencjał wyszukiwarki Google (dotarcie do 15 milionów użytkowników). Cel szkolenia: Nabycie wiedzy i umiejętności potrzebnych do samodzielnego stworzenia i zarządzania kampanią Google AdWords. Poznanie struktury konta, sposobu działania reklam, metod ustalania stawek i optymalizacji kampanii, podstawowych zasad tworzenia tekstów oraz narzędzi do mierzenia efektywności działań. Korzyści: Zwiększysz efektywność kosztową prowadzonych działań marketingowych, nauczysz się jak mierzyć ich efekty, a dzięki kampanii w Google dotrzesz do tysięcy potencjalnych klientów. Program szkolenia: (1 dzień, 8h) Czy warto? Trochę statystyk i trendów. Co wpływa na pozycje? Podstawy działania reklam w Google. Jak zacząć? Zakładanie konta i metody płatności. Co i gdzie? Struktura konta Google AdWords. Jak dobrać Słowa Kluczowe? Narzędzia i sposoby analizy. Jak przygotować dobry tekst? Podstawowe zasady copywriterskie. Gdzie kierować reklamy? Wybór i optymalizacja strony docelowej Rodzaje raportów i ich automatyzacja. Jak mierzyć efektywność? Śledzenie konwersji (np. sprzedaży). Co dalej? Optymalizacja działań w Google AdWords. Co to jest Quality Score? Optymalizacja współczynnika jakości. Cena szkolenia Promocja: Zapisz się nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia, a otrzymasz 10% rabatu za wcześniejszy zapis. Cena podstawowa: 490 PLN brutto (398,37 PLN netto) Cena z rabatem 10 %: 441 PLN brutto (358,54 PLN netto) Cena zawiera: wartość merytoryczną, materiały szkoleniowe, dyplom ukończenia szkolenia oraz przerwy kawowe.