Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Reklama od A do Z, przetargi na kampanie reklamowe zgodnie z Ustawą o Zamówieniach Publicznych

Kontakt
Pracownia Kompetencji tel. 22 62 100 62 email: biuro@pracowniakompetencji.pl
Opis
- Adresat szkolenia Szkolenie adresowane jest do pracowników ministerstw, agend i organizacji rządowych i pozarządowych, jednostek samorządu terytorialnego itp., których zadaniem jest przeprowadzenie przetargu, zgodnego z UZP na zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowej. - Cele Szkolenia Przedstawienie uczestnikom zasad organizacji działań reklamowych, zasad tworzenia briefu reklamowego, tworzenia reklamy, planowania mediów, badania reklamy, współpracy z agencją reklamową tworzenia SIWZ i OPZ w ramach przetargu, zgodnie z UZP. - Program szkolenia *Elementy promtion mix, reklama ATL i BTL. *Brand Identity *Pozycjonowanie marki *USP – unikatowe cechy produktu/usługi *Typy kampanii reklamowych *Eapy tworzenia reklamy *Elementy reklamy *Zasady tworzenia dobrej reklamy *Jaka forma postępowania (przetarg, dialogowanie, inne)? *Podstawy planowania mediów Podstawowe parametry mediowe Proces optymalizacji budżetów reklamowych w poszczególnych mediach Charakterystyka mediów *Merytoryczna zawartość SIWZ Wymagania dotyczące doświadczenia Wykonawców Wymagania dotyczące personelu oddelegowanego do wykonania zamówienia Kryteria oceny oferty Proporcja cena/jakość oferty Jak rzetelnie ocenić parametry pozacenowe (kreacja, plan kampanii, propozycje materiałów BTL itp.) *Tworzenie Opisu Przedmiotu Zamówienia, zgodnie z UZP Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Cele kampanii (marketingowe, reklamowe) Key Messager – kluczowa informacja w przekazie reklamowym Analizy użytkowników, definicje grup docelowych (kreacyjnych i mediowych) Copy strategy, tonacja reklamy Podział budżetu Wytyczne dotyczące planowania, priorytety mediowe dla telewizji, prasy, radia, Internetu, outdooru Załączniki merytoryczne do OPZ – harmonogram prac, media plany kampanii, wycena poszczególnych elementów kampanii *Rynek dostawców usług reklamowych *Badania mediów *Zasady współpracy z Wykonawcą podczas realizacji zamówienia - Forma szkolenia Wykład interaktywny z ćwiczeniami, case study.