Ogłoszenia targów i szkoleń
Radzenie sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami klientów - HR-RZZIOK/ZGTUR (EFS).

| Status | |
|---|---|
| Miejsce | Lubelskie Lublin | 
| Data rozpoczęcia | 2012-11-08 | 
| Data zakończenia | 2012-11-09 | 
| www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/4362/radzenie-sobie-z-zastrzezeniami-i-obiekcjami-klientow-hr-rzziokzgtur-efs | 
Kontakt
Altkom Akademia
            Opis
Altkom zaprasza do wzięcia udziału w projekcie szkoleniowym "Profesjonalne kadry lubuskiej turystyki" którego
 celem jest wzmocnienie konkurencyjności lubuskich mikro i małych 
przedsiębiorstw z branży turystycznej, szczególnie z obszaru 
hotelarstwa, gastronomii i rekreacji, poprzez podniesienie kwalifikacji 
pracowników w zakresie ich umiejętności zawodowych. Szkolenia przygotują
 uczestników, zwłaszcza kobiety stanowiące minimum 60 % uczestników 
projektu, do efektywnego prowadzenia biznesu i profesjonalnej obsługi 
turystów.
Więcej informacji dotyczących rekrutacji na szkolenia można uzyskać na stronie internetowej projektulub kontaktując się z naszym Konsultantem:
Sylwia Purcelewskae-mail: sylwia.purcelewska@altkom.pltel: 224170180
Cele szkolenia:
 Szkolenie Radzenie sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami klientów ma na celu:  • Podnieść kompetencje uczestników w radzeniu sobie w trudnych sytuacjach w obsłudze klienta.  • Wyposażyć uczestników w narzędzia, dzięki którym będą trafniej rozpoznawać rzeczywiste zastrzeżenia i obiekcje klienta.  • Wyposażyć uczestników w skuteczne narzędzia docierania do potrzeb klienta.  • Zapoznać uczestników z metodami wywierania wpływu.  • Zwiększyć zdrową pewność siebie / asertywność uczestników w kontaktach z trudnymi klientami i w trudnych sytuacjach. 
Program szkolenia:
Dzień pierwszy:  • Część wstępna.  o Przywitanie i przedstawienie się prowadzących, firmy i wzajemne zapoznanie się uczestników.  o Przedstawienie programu i spraw organizacyjnych związanych z programem EFS.  o Uzgodnienie zasad kontraktu.  o Pre-test.  • Budowanie pozytywnych relacji w kontakcie z klientem zgłaszającym zastrzeżenia.  o Nastawienie i postawa – fundament pozytywnych relacji.  o Elastyczność w kontaktach z klientami.  o Zastrzeżenia i obiekcje klienta – szansa na zwiększenie lojalności klienta.  • Pytanie - narzędzie pozyskiwania informacji.  o Zadawanie pytań.  o Typy i rodzaje pytań.  o Strategie zadawania pytań.  o Odsłanianie poprzez zadawanie pytań.  o Docieranie do sedna za pomocą właściwych pytań.  • Trudne sytuacje w kontaktach z klientami.  o Trudna sytuacja jako szansa.  o Geneza sytuacji trudnych.  o Diagnoza zarzutów klienta.  o Odróżnianie stanowisk od rzeczywistych potrzeb.  o Rozróżnianie zarzutów rzeczywistych od pozornych.  o Uprzedzanie i rozwiązywanie obiekcji i zastrzeżeń klienta.  o Rozpoznawanie i radzenie sobie z manipulacjami klientów.  o Pomyślne rozwiązania sytuacji trudnych.   Dzień drugi:  • Etapy rozwiązywania zastrzeżeń zgłaszanych przez klienta.  o Identyfikacja problemu klienta.  o Ustalanie celu działania.  o Techniki i narzędzia służące do poszukiwania rozwiązań.  o Wdrożenie rozwiązań.  • Ekspresywne metody wywierania wpływu – symulacje.  • Receptywne metody wywierania wpływu – symulacje.  • Asertywność w rozwiązywaniu zastrzeżeń klienta.  o Wyznaczanie granic.  o Asertywna odmowa i krytyka.  o Asertywna reakcja na odmowę i krytykę klienta.  • Zakończenie.  o Podsumowanie. Post-test.  o Ankiety.  o Rozdanie certyfikatów.
    

