Ogłoszenia targów i szkoleń
Public relations - czyli jak kreować wizerunek firmy na zmieniającym się rynku

| Status | |
|---|---|
| Miejsce | Mazowieckie Altkom Akademia S.A. Warszawa, ul. Chłodna 51, budynek WTT. | 
| Data rozpoczęcia | 2012-11-08 | 
| Data zakończenia | 2012-11-09 | 
| www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/3040/public-relations-czyli-jak-kreowac-wizerunek-firmy-na-zmieniajacym-sie-rynku | 
Kontakt
MASTERS Centrum Szkolenia Biznesu AandA Polanska sp. j.
            Opis
Cel szkoleniaPoznanie nowych technik z zakresu public relationsZapoznanie z zasadami tworzenia strategii i koncepcji działań taktycznych public relationsUzyskanie umiejętności współpracy z prasą i zachowania przed kamerąZapoznanie z najnowszymi koncepcjami tworzenia procedur kryzysowychProgram szkolenia1. TWORZENIE STRATEGII I PROGRAMU PUBLIC RELATIONS    Strategiczne założenia działań public relations    Zasady tworzenia programu działań wizerunkowych    Metody badań wizerunku firmy a decyzje w zakresie treści public relations    Wycena podejmowanych działań i metody doboru budżetu    Ocena skuteczności i efektywności programu    System identyfikacji wizualnej firmy - elementy, wdrożenie, zastrzeżenie    Ćwiczenia praktyczne z doboru technik PR dla wybranych przedsięwzięć   2. TECHNIKI KREOWANIA WIZERUNKU FIRMY Z UWZGLĘDNIENIEM NOWYCH MEDIÓW    Media relations - nowe koncepcje współpracy z prasą    Nowe formy informacji prasowej    Wykorzystanie Internetu w kontaktach z prasą    Techniki przekazywania tekstu mikrofonowego    VNR - nowa technika przekazywania przez firmy obrazu programom telewizyjnym    Zasady sporządzania różnych form informacji prasowej    Ćwiczenia praktyczne ze sporządzania różnych form informacji dla prasy    Organizacja konferencji prasowej    Briefing prasowy i przyjęcie prasowe    Praktyczne uwagi na temat komunikowania się z prasą    Wykorzystanie postanowień prawa prasowego    Zasady przeprowadzania wywiadu prasowego, w tym w sytuacjach trudnych    Wywiad telewizyjny    Zasady występowania przed kamerą w różnych sytuacjach    Techniki retoryczne odpowiedzi na trudne pytania dziennikarzy    Ćwiczenia praktyczne z kamerą i mikrofonem - trening medialny (dla chętnych)    Nowe tendencje w zakresie wydawnictw firmowych    Praktyczne uwagi na temat struktury i formy broszur firmowych    Sprawozdanie z działalności i raport roczny - przygotowanie    Harmonogram przedsięwzięć przy organizacji imprez firmowych    Obchody jubileuszowe i dzień otwarty w firmie, seminarium dla klientów    Wybór koncepcji sponsoringu i zawieranie umów sponsorskich    Nowe koncepcje działań z zakresu Internet public relations    Web 2.0 a public relations w Internecie   3. PRZYGOTOWANIE PROCEDUR ZARZADZANIA SYTUACJĄ KRYZYSOWĄ    Obrona wizerunku firmy w sytuacji kryzysowej    Przygotowanie firmy do kryzysu    Tworzenie zespołu kryzysowego    Zasady sporządzania książki kryzysowej i wdrażania procedur    Współpraca z prasą krajową i zagraniczną w kryzysie    Prowadzenie kryzysowej komunikacji wewnętrznej    Analiza podstawowych błędów popełnianych przez firmy w kryzysie    Wykorzystanie nowych mediów w kryzysie    Ćwiczenia praktyczne - symulacja sytuacji kryzysowych i ich rozwiązywanie4. KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA    Nowe techniki wewnętrznych działań public relations    Integrowanie pracowników z firmą    Prowadzenie relacji inwestorskich
    

