Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Prospecting i networking w B2B - NTBC

Prospecting i networking w B2B - NTBC
Status
Miejsce Łódzkie Łódź
Data rozpoczęcia 2011-08-29
Data zakończenia 2011-08-30
www http://www.ntbc.pl
Email szkolenia@ntbc.pl
Kontakt
New Trend Business Consulting Sp. z o.o. “Centrum Biurowe Targowa 35” ul. Dowborczyków 30/34, 90-019 Łódź
Opis
Program rozwoju umiejętności – szkolenie otwarte Badania pokazują, że czas poświęcony na networking i przygotowanie się do procesu sprzedaży, czyli między innymi prospecting zwiększa siedmiokrotnie skuteczność działań handlowca pracującego w obszarze B2B. Dlaczego zatem osoby odpowiedzialne za sprzedaż poświęcają na te działania tak mało czasu, lub w ogóle je pomijają? Przyczyn jest wiele: pogoń za wynikiem rozumianym jako obrót, presja przełożonych, wykonywanie zawodu handlowca z braku ciekawszej alternatywy itd.. A może jedną z przyczyn jest brak umiejętności zastosowania prospectingu i networkingu na co dzień? Jeśli należą Państwo do grupy handlowców, którym zależy na generowaniu stałych, wysokich wyników sprzedażowych i pozyskaniu skutecznego narzędzia – zapraszamy na szkolenie. My wiemy „jak” i chętnie podzielimy się tą wiedzą i umiejętnościami z Państwem podczas naszego szkolenia. Jesteśmy po to, aby nauczyć Państwa wykorzystywania prospectingu i networkingu w realizacji celów sprzedażowych. Zapraszamy na dwudniowe szkolenie otwarte, przeznaczone dla: Doradców handlowych, Przedstawicieli handlowych, Pracowników działów telemarketingu. Szefowie działów sprzedaży także są mile widziani... Szkolenia odbywają się w sali konferencyjnej naszej firmy New Trend Business Consulting, przy ul. Dowborczyków 30/34 w Lodzi. Pracujemy w grupie maksimum do 10 uczestników, metodą warsztatową 3T (Teoria/Trening/Tabela). Program szkolenia DZIEŃ I PROSPECTING Przygotowanie w procesie prospectingu • Stawianie celów: cele organizacji i własne • Nadawanie priorytetów działaniom • Budowanie profile prospecta • Ocena potencjału, możliwości oraz zasobów Klienta pod kątem zakupu • Wypracowanie strategii kontaktu • Przygotowanie szablonów dokumentacji procesu • Ustalenie wskaźnika “trafień” Praca telefonem • Ustalanie celu kontaktu • Techniki “cold calls” • Efektywne wyrażenia i komunikaty • Radzenie sobie ze „strażnikami wrót” • Techniki przekonywania prospektów do spotkania • Radzenie sobie w trudnych sytuacjach • Zarządzanie kontaktem po telefonie Wywieranie wpływu na Klienta w kontakcie prospectingowym • Pozyskiwanie zainteresowania • Praca na korzyściach własnej oferty • Radzenie sobie z porównaniami z konkurencją • Pozyskiwanie ze strony Klienta zgody na kolejne kroki • Techniki dynamizowania działań DZIEŃ II Networking • Ustalanie celów networkingowych • Budowanie bazy kontaktów – dobór klucza, • Wypracowanie strategii kontaktowania się • Podejmowanie aktywności networkingowej • Zasady działania techniką networkingu • Etyka w korzystaniu z networkingu • Tworzenie raportów i dokumentacji Ocena efektywności działań networkingowych i prospectingowych • Metody i narzędzia oceny skuteczności • Analiza “straconych” przypadków • Planowanie działań naprawczych Prowadząca: Małgorzata Piasecka – Senior Trener i Konsultant, Coach w firmie NTBC. Ekspert w dziedzinie sprzedaży i szkoleń: zarządzała działami sprzedaży, przeprowadziła ponad 1500 godzin treningów i coachingów handlowych. Opracowała i dostarczyła programy szkoleniowe dla wielu firm działających w B2B (branża techniczna). Wdrożyła w kilku działach handlowych system pracy z zastosowaniem prospectingu. Pracuje metodą warsztatową, symulacji, scenek z kamerą video.