Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Programy lojalnościowe i promocje sprzedaży

Programy lojalnościowe i promocje sprzedaży
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2011-10-05
Data zakończenia 2011-10-05
www http://www.szkolenia-mc.pl
Email maticonsulting@szkolenia-mc.pl
Kontakt
Mati Consulting szkolenia www.szkolenia-mc.pl tel. 600 43 33 71 maticonsulting@szkolenia-mc.pl Cena za szkolenie: 840 zł/os brutto Zgłoś 2 osoby – trzecia osoba gratis
Opis
Konkurencja na rynku sprawia, że przedsiębiorstwa podejmują szczególne wysiłki zmierzające do utrzymania posiadanych klientów. Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i kształcenie umiejętności niezbędnych do przeprowadzenia promocji oraz stworzenia i wdrożenia programu lojalnościowego. Szkolenie ma charakter warsztatowo - dyskusyjny i prowadzone będzie w formie wykładu oraz dyskusji. Czas trwania: 5 godz. wykład + 1 godz. dyskusja (6 godz.) Skrócony opis szkolenia: I. Promocja sprzedaży - rodzaje i zastosowanie /konkursy, loterie, upusty cenowe, premia od zakupu, testowanie produktu, promocje konsumenckie/ - wsparcie sprzedaży w punktach handlowych /materiały POS – rodzaje i ich charakterystyka/ - ważne aspekty prawne na jakie należy zwrócić uwagę planując promocję - obowiązki organizatora II. Programy lojalnościowe - budowanie lojalności: proces czy zadanie? - narzędzia budowania lojalności na rynku B2B i B2C /CRM, CMR, CEM, ERM, CIS/ - wskaźniki relacji z klientem - model tworzenia programu lojalnościowego - ustalanie celów - opracowanie strategii komunikowania - kryteria doboru danych do bazy - określenie zestawu korzyści - oszacowanie budżetu - strategia wdrażania programu - ważne aspekty prawne na jakie należy zwrócić uwagę planując program lojalnościowy III. Dyskusja