Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy [EFS - woj. łódzkie]

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy [EFS - woj. łódzkie]
Status
Miejsce Łódzkie ŁÓDŹ
Data rozpoczęcia 2011-03-23
Data zakończenia 2011-03-25
www http://www.szkolenia-mc.pl
Email maticonsulting@szkolenia-mc.pl
Kontakt
Mati Consulting szkolenia www.szkolenia-mc.pl tel. 600 43 33 71 maticonsulting@szkolenia-mc.pl Cena za szkolenie 3-dniowe: 336,15 zł mikro i małe przedsiębiorstwa 504,22 zł średnie przedsiębiorstwa
Opis
1. Charakterystyka zawodu sprzedawcy - wiedza sprzedawcy nt. produktu - indywidualna rozmowa z klientem czyli gra w bingo "jeden na jednego" - prezentacja produktu - pochwały - cechy - korzyści - prezentacja pozycjonująca - "lejek sprzedaży" - identyfikacja profilu klienta 2. Cechy i predyspozycje do sprzedaży - własny plan sprzedaży - sposoby utrzymania pozytywnego nastawienia w środowisku pracy - przyciąganie uwagi klienta - unikatowe cechy handlowe - jak wykazać przewagę swojej oferty nad innymi 3. Sprawna komunikacja i budowanie dobrych relacji z klientem - lista kontrolna dla obserwacji samego siebie - umiejętność słuchania rozmówców - dlaczego klienci odchodzą ? 4. Kreowanie potrzeb klienta - wzbudzenie zainteresowania - wywołanie chęci zakupu 5. Sposoby prezentacji - cecha produktu - zaleta produktu - korzyść klienta - prezentacja - prezentacja handlowa z uwzględnieniem pięciu etapów procesu sprzedaży 6. Obsługa klienta jako klucz do sukcesu - idealny klient - filtr klientów niedoskonałych - przyciąganie uwagi - wywołanie chęci zakupu - zamknięcie procesu sprzedaży - zgłaszanie zastrzeżeń 7. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy -wygląd zewnętrzny punktu sprzedaży - wnętrze punktu sprzedaży - pozytywny wizerunek firmy 8. Psychologia sprzedaży – znaczenie motywacji i własnych przekonań w procesie sprzedaży - udane i nieudane wizyty u klientów - motywy zaangażowania w sprzedaż - wpływ nastawienia psychicznego sprzedawcy na wyniki sprzedaży Warunki udziału w szkoleniu: 1. Beneficjenci naszego projektu to mikro mali i średni przedsiębiorcy (firmy z Łodzi i województwa łódzkiego), pracownicy zatrudnieni na umowę o prace, samozatrudnieni i właściciele. 2. Wysokość opłaty za szkolenie jest uwarunkowana od liczebności grupy i wielkości firmy (70% dofinansowania ceny szkolenia dla średnich firm, 80% dla mikro i małych przedsiębiorców) 3. Liczebność grup od 8 osób 4. Firmy kierujące swoich pracowników na szkolenie powinny poza wypełnionymi formularzami zgłoszeniowymi przedstawić również KRS i/lub wpis do ewidencji gospodarczej (sprawozdania finansowe za 3 ostatnie lata obrotowe do wglądu tylko w przypadku średnich przedsiębiorstw). 5. Firmy kierujące swoich pracowników nie powinny mieć 25% i większego udziału kapitału zagranicznego, skarbu państwa, czy innych np. dużych firm. 6. Umowy szkoleniowe podpisywane są z firmami delegującymi swoich pracowników (więc opłata za szkolenie powinna zostać uiszczona z konta firmowego na konto projektu).