Ogłoszenia targów i szkoleń
PROFESJONALNA SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA.Intensywne warsztaty dla handlowców.

| Status | |
|---|---|
| Miejsce | Małopolskie Zakopane | 
| Data rozpoczęcia | 2012-11-19 | 
| Data zakończenia | 2012-11-21 | 
| www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/262/profesjonalna-sprzedaz-i-obsluga-klientaintensywne-warsztaty-dla-handlowcow- | 
Kontakt
EVOLVO SzkoleniaandCoaching
            Opis
PROFESJONALNA SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA. INTENSYWNE WARSZTATY DLA HANDLOWCÓWCENA REGULARNA: 1950 PLN  netto              CENA FIRST MINUTE: 1650 PLN netto (*) (*) Rabat – 15% obowiązuje, przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.DZIĘKI SZKOLENIU UCZESTNICY:•	Poznają skuteczne, sprawdzone w praktyce zasady i techniki sprzedaży,   dzięki którym zdobędą zaufanie klientów konkurencji i zwiększą sprzedaż•	Uświadomią sobie własne mocne strony oraz stworzą  Indywidualny Plan Rozwoju  Zawodowego•	Uświadomią sobie najczęściej popełniane błędy w zakresie obsługi klienta oraz nauczą się  ich  unikać•	Nauczą się, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w procesie obsługi klienta  (zastrzeżenia,  reklamacje, obiekcje)•	Poznają sprawdzone sposoby radzenia sobie ze stresem i negatywnymi emocjami             w pracy,   nauczą się przeciwdziałać wypaleniu zawodowemuPROGRAM SZKOLENIA:1.  Kompetentny handlowiec: Wiedza – Umiejętności – Postawa. •	Co decyduje o sukcesie w pracy handlowca? •	Równanie sukcesu według Instytutu Perswazji•	Zaprogramuj się na sukces –wykorzystanie programowania neurolingwityczne (NLP)   do zwiększenia efektów sprzedażowych2.  Pięć etapów skutecznej rozmowy handlowej.3.  Przygotowanie do rozmowy handlowej:•	Co musisz wiedzieć przed spotkaniem z klientem?•	Analiza Przewagi Konkurencyjnej•	Check-lista:- informacje o firmie, - informacje o produkcie/usłudze, - informacje o sobie,- informacje o kliencie.4.  Nawiązanie kontaktu z klientem, czyli skuteczna autoprezentacja handlowca:•	Efekt pierwszego wrażenia•	Zasady handlowego savoir-vivre•	Komunikacja niewerbalna – w jaki sposób może wzmocnić nasz przekaz werbalny?  - mowa ciała: mimika, gesty, postawa ciała  - głos: niedoceniane narzędzie pracy handlowca5.  Rozpoznanie potrzeb klienta. Jak to zrobić? •	Metoda PCK – co naprawdę kupuje klient?•	Aktywne słuchanie: pytania otwarte, pytania zamknięte, parafraza•	Złota zasada rozmowy handlowej: 70/306.  Prezentacja produktu za pomocą języka korzyści:•	Zasady skutecznej argumentacji:- hot-dog: wykorzystanie efektu pierwszeństwa i efektu świeżości w sprzedaży- zjawisko "klęski urodzaju"•	Dopasowanie prezentacji handlowej do typologii klienta•	Najczęściej popełniane błędy komunikacyjne – jak  ich unikać?•	"Czarna Lista" – zakazane zwroty w rozmowie z klientem7.  "Za drogo" – jak radzić sobie z obiekcjami cenowymi klienta? •	Podstawowe zasady negocjacji cenowych i techniki obrony ceny8.  Inne typowe obiekcje klientów – techniki reagowania:•	Bumerang•	Pytania otwarte•	Uprzedzanie•	Referencje•	Motywowanie9.  Nowoczesne zasady finalizacji sprzedaży:•	Analiza najczęściej popełnianych błędów10.  Kluczowe reguły psychologii sprzedaży.11.  Analiza własnych mocnych i słabych stron – sprzedawałbym więcej, gdyby…•	Stworzenie Indywidualnego Planu Rozwoju Kompetencji Handlowych12.  Podsumowanie, odpowiedzi na pytania Uczestników oraz zakończenie szkolenia.SZKOLENIE PROWADZI:Wiktoria CzyżewskaPsycholog biznesu, trener-ekspert, coach.Absolwentka psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Szkoły Trenerów Wszechnicy UJ.Handlowiec – praktyk, menedżer zespołu handlowego.Posiada jedenastoletnie, poparte sukcesami, doświadczenie w obsłudze klienta indywidualnego (B2C) i biznesowego (B2B), w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym. Specjalizuje się w rozwoju kompetencji handlowych (techniki sprzedaży, obsługa klienta, negocjacje handlowe), osobistych (m.in. komunikacja interpersonalna, asertywność, radzenie sobie ze stresem, automotywacja) oraz menedżerskich (zarządzanie zespołem, systemy motywacyjne). Przeprowadza zarówno szkolenia, jak i coachingi z zakresu rozwoju kompetencji miękkich (m.in. dla kadry menadżerskiej Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych  S.A., Kancelarii Sejmu RP, ArcelorMittal Poland, DPD Polska, Krakowskiego Biura Festiwalowego, Budoserwis Sp. z o.o., Arcen Polska, Berghaus Poland, TREFL-Kraków, SALEWA, Polami, Masonite Sp. z o.o., Euro-Tax.pl, PUP Tychy). Firmy przeszkolone w szkoleniach otwartych to m.in.: Fabryka Przewodów Energetycznych S.A., Najwyższa Izba Kontroli, TUV Rheinland Polska, Zakłady Azotowe w Tarnowie-Mościcach S.A., Bank Zachodni WBK, KOMIN-FLEX, PKO Bank Polski, REMAG S.A., UNIBIT Sp. z o.o., Raiffeisen Bank Polska S.A., Zakłady Remontowe Energetyki Katowice S.A., , Mifamaroll Sp. z o.o., Węgliki Spiekane Baildonit Sp. z o.o., CONBELTS BYTOM S.A., NAVOTECH Inżynieria Środowiska, ELTRANS Sp. z o.o., PUP Chodzież, PUP Wieliczka,CentrumInformatyki Sp. z o.o. i wiele innych…CENA OBEJMUJE:• intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem• autorskie materiały szkoleniowe• imienny certyfikat uczestnictwa• 2 obiady• 4 przerwy kawowe• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniuMINI GRUPY – MAXI EFEKTYZe względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego  o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.  Gwarancja realizacji szkolenia w grupach od: 4 osób!                MIĘKKIE KOMPETENCJE – TWARDE REZULTATY                                                   biuro@evolvo.pl                                                www.evolvo.pl
    

