Ogłoszenia targów i szkoleń
Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta

| Status | |
|---|---|
| Miejsce | Polska Warszawa | 
| Data rozpoczęcia | 2012-11-21 | 
| Data zakończenia | 2012-11-21 | 
| www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/4195/profesjonalna-obsluga-trudnego-klienta | 
Kontakt
VIDI CENTRUM ROZWOJU KADR
            Opis
PROFESJONALNA
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
Podczas
tych warsztatów uczestnicy poznają najważniejsze zasady budowania
pożądanego kontaktu z Klientem, a także dowiedzą się jak
reagować w trudnych sytuacjach, które mogą mieć miejsce w trakcie
tych rozmów. Dzięki uświadomieniu sobie znaczenia swojego
stanowiska pracy uczestnik szkolenia będzie w przyszłości
właściwie kreować wizerunek firmy. Jakością świadczonych usług
i okazywaniem zainteresowania wpłynie na zachowanie Klientów.
Uczestnik zdobędzie niezbędne umiejętności radzenia sobie z
emocjami Klientów oraz praktycznego stosowania zasad komunikacji
międzyludzkiej.
Cel:
Celem
warsztatów jest poznanie sposobów skutecznego prezentowania oferty
i zwalczania obiekcji. Uczestnicy poznają sposoby zwiększania
lojalności Klientów oraz budowania trwałych relacji z Klientem.
Szkolenie pozwala uświadomić i rozwinąć umiejętności
związane z odpowiednimi reakcjami na zachowania w odniesieniu do
"trudnych" Klientów, w taki sposób aby nie urazić Klienta i
równocześnie obronić siebie przed negatywnymi skutkami ataku.
Dla
kogo:
Szkolenie
skierowane jest do pracowników działów obsługi Klienta,
infolinii, recepcji, sekretariatów oraz tych wszystkich, którzy na
co dzień lub tylko od czasu do czasu kontaktują się z Klientami.
Korzyści:
	
	rozwinięcie
	u uczestników umiejętności profesjonalnego prowadzenia rozmowy
	poprzez praktyczne ćwiczenia skutecznej komunikacji z Klientem;
	
	zwiększenie
	samoświadomości jakie znaczenie ma dla firmy Klient;
	
	kontrolowanie
	własnych emocji i stworzenie przyjemnej atmosfery rozmowy;
	
	doskonalenie
	umiejętności związanych z efektywnym reagowaniem na zastrzeżenia
	Klienta; 
	
	
	kształcenie
	umiejętności z zakresu wykorzystanie skutecznych technik
	reagowania na zachowania trudnych klientów, techniki odpierania
	zastrzeżeń; 
	
	
	rozwój
	umiejętności asertywnego zachowania i
	wzmocnienie pozytywnego wizerunku firmy poprzez dobre relacje z
	Klientami.
    

