Ogłoszenia targów i szkoleń
PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA.

| Status | |
|---|---|
| Miejsce | Małopolskie Zakopane | 
| Data rozpoczęcia | 2012-11-19 | 
| Data zakończenia | 2012-11-21 | 
| www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/261/profesjonalna-obsluga-trudnego-klienta | 
Kontakt
EVOLVO SzkoleniaandCoaching
            Opis
PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA. CENA REGULARNA:   990 PLN  netto                    CENA FIRST MINUTE: 840 PLN netto (*)(*) Rabat – 15% obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.CENA OBEJMUJE:• intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem• autorskie materiały szkoleniowe• imienny certyfikat uczestnictwa• obiad• 2 przerwy kawowe• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 2 miesięcy po szkoleniuKORZYŚCI  DLA  UCZESTNIKÓW:•	Nabycie umiejętności postępowania z tzw. trudnymi klientami oraz reagowania na obiekcje,   zastrzeżenia i reklamacje, a tym samym podniesienie skuteczności sprzedaży.PROGRAM SZKOLENIA:1. Trudny klient czyli…?    Eliminowanie podstawowego błędu atrybucji.2. Dlaczego popularne typologie trudnych klientów nie mają zastosowania w praktyce?3. Jak "rozbroić" każdego klienta? Zastosowanie NLP (neurolingwistyczne programowanie)     w trudnych sytuacjach handlowych:•	programowanie mentalne – postawa to podstawa!•	rozpoznanie mapy klienta w kontekście piramidy Maslowa•	zasada 1014. Typowe błędy, czyli cegiełki budujące mur oporu klienta – jak ich unikać?5. Klient wulgarny, agresywny, krzyczący, obrażający… – asertywne techniki postępowania.6.  Techniki radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami – zasady ogólne:•	zamiana zarzutu w pytanie•	parafraza z interpretacją•	"tak i dlatego…i w związku z tym…i właśnie…"7. Jak reagować na najczęściej pojawiające się obiekcje?:•	"Macie za wysokie ceny"•	"Nie mam czasu"•	"Muszę to przemyśleć"•	"Muszę to skonsultować z…"•	"Nie, bo nie"•	"Jutro, w grudniu, po południu"•	"Wolę produkty/usługi firmy XYZ"8. Reklamacje:•	Formuła Prezentu w ośmiu krokach.9. Podsumowanie, odpowiedzi na pytania Uczestników i zakończenie szkolenia.SZKOLENIE PROWADZI:Wiktoria CzyżewskaPsycholog biznesu, trener-ekspert, coach.Absolwentka psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Szkoły Trenerów Wszechnicy UJ.Handlowiec – praktyk, menedżer zespołu handlowego.Posiada jedenastoletnie, poparte sukcesami, doświadczenie w obsłudze klienta indywidualnego (B2C) i biznesowego (B2B), w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym. Specjalizuje się w rozwoju kompetencji handlowych (techniki sprzedaży, obsługa klienta, negocjacje handlowe), osobistych (m.in. komunikacja interpersonalna, asertywność, radzenie sobie ze stresem, automotywacja) oraz menedżerskich (zarządzanie zespołem, systemy motywacyjne). Przeprowadza zarówno szkolenia, jak i coachingi z zakresu rozwoju kompetencji miękkich (m.in. dla kadry menadżerskiej Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych  S.A., Kancelarii Sejmu RP, ArcelorMittal Poland, DPD Polska, Krakowskiego Biura Festiwalowego, Budoserwis Sp. z o.o., Arcen Polska, Berghaus Poland, TREFL-Kraków, SALEWA, Polami, Masonite Sp. z o.o., Euro-Tax.pl, PUP Tychy). Firmy przeszkolone w szkoleniach otwartych to m.in.: Fabryka Przewodów Energetycznych S.A., Najwyższa Izba Kontroli, TUV Rheinland Polska, Zakłady Azotowe w Tarnowie-Mościcach S.A., Bank Zachodni WBK, KOMIN-FLEX, PKO Bank Polski, REMAG S.A., UNIBIT Sp. z o.o., Raiffeisen Bank Polska S.A., Zakłady Remontowe Energetyki Katowice S.A., , Mifamaroll Sp. z o.o., Węgliki Spiekane Baildonit Sp. z o.o., CONBELTS BYTOM S.A., NAVOTECH Inżynieria Środowiska, ELTRANS Sp. z o.o., PUP Chodzież, PUP Wieliczka,CentrumInformatyki Sp. z o.o. i wiele innych…MINI  GRUPY – MAXI  EFEKTY•	Uwaga:   Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego  o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń. Gwarancja realizacji  szkolenia w grupach od: 3 osób!
MIĘKKIE  KOMPETENCJE – TWARDE  REZULTATY     
                                                                   biuro@evolvo.pl
                                                                     www.evolvo.pl
    

